Μητσοτάκης: Τηλεφωνική επικοινωνία με τον πρόεδρο της Αιγύπτου για την ενεργειακή επάρκεια
Ανανεώθηκε:
Τηλεφωνική επικοινωνία με τον πρόεδρο της Αιγύπτου, Αμπντέλ Φατάχ Ελ Σίσι, είχε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης την Παρασκευή (10/2), με αντικείμενο συζήτησης την προώθηση της ενεργειακής επάρκειας.
Ειδικότερα, ο πρωθυπουργός συνομίλησε με τον Αιγύπτιο πρόεδρο για την πρόοδο του ελληνο- αιγυπτιακού εγχειρήματος GREGY Interconnector, του καλωδίου που θα συνδέει τα ηλεκτρικά συστήματα της Ευρώπης με την Αφρική, και τη σημασία του για την ενεργειακή ασφάλεια της Ευρώπης.
Παράλληλα, οι δύο ηγέτες συζήτησαν για τους καταστροφικούς σεισμούς στην Τουρκία και τη Συρία και τους τρόπους με τους οποίους τα κράτη μπορούν να παρέχουν άμεση στήριξη των πληγέντων.
ΕΛΛΑΔΑ
Ηράκλειο: Τροχαίο ατύχημα με εγκατάλειψη πεζής - Ανήλικος ο οδηγός μηχανής
12:01
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά σε δασική έκταση στην Βοιωτία - Σηκώθηκαν εναέρια μέσα
11:54
ΕΛΛΑΔΑ
Καβάλα: Κατέρρευσε ναυαγοσωστικός πύργος από τους θυελλώδεις ανέμους - Στο νοσοκομείο 21χρονη
11:47
ΚΟΣΜΟΣ
Ουκρανικοί πύραυλοι Flamingo έπληξαν ρωσικό εργοστάσιο αμυντικής βιομηχανίας
11:41
ΕΛΛΑΔΑ