ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κικίλιας: Επενδύσαμε στην κρουαζιέρα και αυτό φέρνει έσοδα στην τοπική οικονομία

Κικίλιας: Επενδύσαμε στην κρουαζιέρα και αυτό φέρνει έσοδα στην τοπική οικονομία
Υπενθυμίζεται ότι ειδικά το λιμάνι της Θεσσαλονίκης το 2022 είχε αύξηση 250% στην κρουαζιέρα INTIME

Για την έναρξη της νέας σεζόν στην κρουαζιέρα στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, καθώς και για τη δυναμική που έχει αναπτύξει, αναφέρθηκε μέσα από tweet του ο υπουργός τουρισμού Βασίλης Κικίλιας.

Με το 2023 έχουν ήδη προγραμματιστεί πάνω από 70 αφίξεις, από 13 εταιρείες και από 21 διαφορετικά κρουαζιερόπλοια, ο στόχος για την αύξηση των εσόδων στην τοπική οικονομία παραμένει σε πρώτο πλάνο όπως επισήμανε ο κ. Κικίλιας

Υπενθυμίζεται ότι ειδικά το λιμάνι της Θεσσαλονίκης το 2022 είχε αύξηση 250% στην κρουαζιέρα. Μάλιστα σύμφωνα με τελευταίες έρευνες 6 στους 10 επισκέπτες κρουαζιέρας, επανέρχονται στον προορισμό για διακοπές τους.

Χθες ο υπουργός Τουρισμού μίλησε για την επέκταση της τουριστικής περιόδου. «Οι προκρατήσεις του Ιανουαρίου είναι 20% πάνω από το '22 αυτή τη στιγμή η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου συνιστά μεγάλη επιτυχία καθώς φέρνει νέα έσοδα στην οικονομία, σε περιόδους που παραδοσιακά ήταν off season».

Αναφορικά με το ποιες περιοχές αφορά η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, ο κ. Κικίλιας είπε: «Σε όλη την Ελλάδα. Στην Κρήτη τον Δεκέμβριο, την Πρωτοχρονιά οι πτήσεις δεν σταμάτησαν. Οι γερμανικές εταιρείες ταξίδεψαν μέχρι το τέλος της χρονιάς και ξανά ξεκινούν στις αρχές Μαρτίου, οι πτήσεις στο Αιγαίο όπως για παράδειγμα στη Ρόδο, είχαν 27% αύξηση το 2022 σε σχέση με το '19, στα Ιόνια Νησιά, η Κεφαλονιά 23% αύξηση, η Κέρκυρα επίσης, το σύμπλεγμα του Καστελόριζου μέχρι το τέλος Οκτωβρίου είχε πληρότητα, η Σύμη, η Χάλκη η Νάξος είχαν πληρότητες 95%».

Όπως σημείωσε στην ΕΡΤ, η Ελλάδα προσελκύει πλέον ποιοτικό τουρισμό καθώς η μέση δαπάνη ανά ταξιδιώτη αυξήθηκε κατά 8% φέτος, ενώ στο ίδιο πλαίσιο ανέφερε ότι «πρέπει να προσφέρουμε πραγματικό ποιοτικό τουρισμό και ποιοτικές υπηρεσίες, μέσα την πατροπαράδοτη ελληνική φιλοξενία. Δεν πρέπει να ξεφύγουμε από την προσφορά και την ποιότητα σε σχέση με τις τιμές, αλλά να είμαστε ανταγωνιστικοί».

ΔΗΜΟΦΙΛΗ