«Αύριο θα είναι μια καλύτερη μέρα για την πατρίδα μας»: Ψήφισε στην Κηφισιά ο Κυριάκος Μητσοτάκης
Στο 7ο δημοτικό σχολείο Κηφισιάς άσκησε το εκλογικό του δικαίωμα το πρωί της Κυριακής (21/5) ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Κυριάκος Μητσοτάκης.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος συνοδευόταν από τα παιδιά του, δήλωσε εξερχόμενος από το εκλογικό του κέντρο:
«Σήμερα ψηφίζουμε για το μέλλον μας, για καλύτερους μισθούς, καλύτερες δουλειές, πιο αποτελεσματικό σύστημα Υγείας, για μια πατρίδα πιο ισχυρή με σημαντικό ρόλο στην Ευρώπη, με προστατευμένα σύνορα. Σήμερα η ευθύνη για τη διακυβέρνηση του τόπου περνά στο λαό. Αύριο θα ξημερώσει μια καλύτερη μέρα για την πατρίδα μας».
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Ψήφισε ο Δημήτρης Κουτσούμπας στη Λαμία
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Ψήφισε στο Πέραμα ο Γιάνης Βαρουφάκης
ΚΟΣΜΟΣ
Ισχυρός σεισμός 6,2 Ρίχτερ στο Αφγανιστάν - Αισθητός μέχρι την Ινδία
17:24
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Ζυμώσεις στον ΣΥΡΙΖΑ: Έκτακτη συνεδρίαση της Κεντρικής Επιτροπής το επόμενο 15ήμερο ζητούν 73 μέλη
17:16
ΕΛΛΑΔΑ
Πτώσεις δένδρων στην Αθήνα λόγω των ισχυρών ανέμων - Κορμός έπεσε σε ΙΧ στη Μιχαλακοπούλου
17:05
ΕΛΛΑΔΑ
Μία σύλληψη για τη φωτιά στην Πελασγία Φθιώτιδας - Υπό μερικό έλεγχο η πυρκαγιά
16:58
ΕΛΛΑΔΑ