«Αύριο θα είναι μια καλύτερη μέρα για την πατρίδα μας»: Ψήφισε στην Κηφισιά ο Κυριάκος Μητσοτάκης
Στο 7ο δημοτικό σχολείο Κηφισιάς άσκησε το εκλογικό του δικαίωμα το πρωί της Κυριακής (21/5) ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Κυριάκος Μητσοτάκης.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος συνοδευόταν από τα παιδιά του, δήλωσε εξερχόμενος από το εκλογικό του κέντρο:
«Σήμερα ψηφίζουμε για το μέλλον μας, για καλύτερους μισθούς, καλύτερες δουλειές, πιο αποτελεσματικό σύστημα Υγείας, για μια πατρίδα πιο ισχυρή με σημαντικό ρόλο στην Ευρώπη, με προστατευμένα σύνορα. Σήμερα η ευθύνη για τη διακυβέρνηση του τόπου περνά στο λαό. Αύριο θα ξημερώσει μια καλύτερη μέρα για την πατρίδα μας».
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Ψήφισε ο Δημήτρης Κουτσούμπας στη Λαμία
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Ψήφισε στο Πέραμα ο Γιάνης Βαρουφάκης
ΚΟΣΜΟΣ
Χάος από «εισβολή» πολιτών σε κατάστημα για να αγοράσουν κλιματιστικά και ανεμιστήρες στη Γαλλία
16:10
ΕΛΛΑΔΑ
Κατέληξε η 43χρονη που τραυματίστηκε στο σκοπευτήριο Ηρακλείου Κρήτης
16:01
ΕΛΛΑΔΑ
Υπό έλεγχο η φωτιά σε δασική έκταση στην Μαμουλάδα Αιτωλοακαρνανίας
15:46
ΕΛΛΑΔΑ
Παγκράτι: Πτώση τοίχου από κτήριο - Διακοπή κυκλοφορίας στην Εργοτίμου
15:33
ΕΛΛΑΔΑ