Nέο σποτ της ΝΔ για τις εκλογές: Μια Ελλάδα με καλύτερους μισθούς και λιγότερες ανισότητες
Το νέο προεκλογικό σποτ της Νέας Δημοκρατίας δημοσίευσε σήμερα (29/5) στα social media ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης έγραψε χαρακτηριστικά: «Η Ελλάδα που οραματιζόμαστε δεν αφήνει κανέναν πίσω. Θα αγωνιστούμε για μια Ελλάδα με καλύτερη δημόσια υγεία και σύγχρονη δημόσια παιδεία. Με καλύτερους μισθούς για όλους και λιγότερες ανισότητες.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μητσοτάκης από Περιστέρι: Η χώρα χρειάζεται σταθερή κυβέρνηση με ισχυρή πλειοψηφία
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Διάσκεψη των Προέδρων: Άνω - Κάτω Κωνσταντοπούλου και Γεωργαντάς με φόντο τον ΟΠΕΚΕΠΕ
17:01
ΕΛΛΑΔΑ
Βρέθηκε ο 34χρονος που είχε εξαφανιστεί από τη Νίκαια - Επέστρεψε στο σπίτι του
16:53
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Τράπεζας Πειραιώς: Κατώτατος Μισθός 1.700 για όλους τους εργαζόμενους - Τι προβλέπει η νέα σύμβαση
16:44
ΕΛΛΑΔΑ
Βίντεο: Η στιγμή πτώσης του ελικοπτέρου στο Μέτσοβο - Κολυμπώντας βγήκαν οι επιβαίνοντες
16:35
ΕΛΛΑΔΑ