Μητσοτάκης για Εθνική πόλο: «Το ασημένιο μετάλλιο είναι χρυσό στις καρδιές μας»
Την Εθνική ομάδα πόλο για το ασημένιο μετάλλιο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Υγρού Στίβου της Ιαπωνίας έσπευσε να συγχαρεί ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.
«Τις δύσκολες ώρες των τελευταίων εβδομάδων στη χώρα μας, φώτισαν με αισιοδοξία τα ελληνόπουλα της Εθνικής Ομάδας πόλο, φτάνοντας στο νήμα για την κορυφή του κόσμου.
Το ασημένιο μετάλλιο που κατέκτησαν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα είναι χρυσό στις καρδιές μας», έγραψε.
Για την ιστορία η Εθνική μας λύγισε στα πέναλτι και έχασε το χρυσό από την Ουγγαρία με 14 -13.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΣΠΟΡ
Ασημένια η Ελλάδα στο πόλο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Υγρού Στίβου
ΕΛΛΑΔΑ
Καλλιθέα: Οι διαφορές από το παρελθόν και η μοιραία συμπλοκή που οδήγησε στη δολοφονία του 17χρονου
12:23
ΕΛΛΑΔΑ
Άνδρας έπεσε από οικοδομή στη Θεσσαλονίκη – Ανασύρθηκε τραυματισμένος από την Πυροσβεστική
12:11
ΚΟΣΜΟΣ
«Ήταν σαν βομβαρδισμός - Ακόμα τρέμω»: Συγκλονιστική μαρτυρία Ελληνίδας στη Βενεζουέλα
12:11
ΕΛΛΑΔΑ
Καταδίκη τριών σωφρονιστικών υπαλλήλων για επισκεπτήριο εν μέσω κορονοϊού στις φυλακές Νιγρίτας
12:02
ΚΟΣΜΟΣ