Μητσοτάκης για Εθνική πόλο: «Το ασημένιο μετάλλιο είναι χρυσό στις καρδιές μας»
Την Εθνική ομάδα πόλο για το ασημένιο μετάλλιο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Υγρού Στίβου της Ιαπωνίας έσπευσε να συγχαρεί ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.
«Τις δύσκολες ώρες των τελευταίων εβδομάδων στη χώρα μας, φώτισαν με αισιοδοξία τα ελληνόπουλα της Εθνικής Ομάδας πόλο, φτάνοντας στο νήμα για την κορυφή του κόσμου.
Το ασημένιο μετάλλιο που κατέκτησαν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα είναι χρυσό στις καρδιές μας», έγραψε.
Για την ιστορία η Εθνική μας λύγισε στα πέναλτι και έχασε το χρυσό από την Ουγγαρία με 14 -13.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΣΠΟΡ
Ασημένια η Ελλάδα στο πόλο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Υγρού Στίβου
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά σε δασική έκταση στα Γρεβενά - Επιχειρεί και ένα ελικόπτερο
13:44
ΕΛΛΑΔΑ
Καλλιθέα: 15 ετών το θύμα της φονικής συμπλοκής- Η «κυριαρχία» της πλατείας και οι ομάδες
13:41
ΕΛΛΑΔΑ
Έπεσε πυροσβεστικό ελικόπτερο στο Μέτσοβο - Τρεις τραυματίες
13:40
ΕΛΛΑΔΑ
Δολοφονία στην Καλλιθέα: «Το οπαδικό κίνητρο εξετάζεται, αλλά δεν προκύπτει» λέει η Δημογλίδου
13:34
ΠΟΛΙΤΙΚΗ