Μητσοτάκης για Εθνική πόλο: «Το ασημένιο μετάλλιο είναι χρυσό στις καρδιές μας»
Την Εθνική ομάδα πόλο για το ασημένιο μετάλλιο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Υγρού Στίβου της Ιαπωνίας έσπευσε να συγχαρεί ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.
«Τις δύσκολες ώρες των τελευταίων εβδομάδων στη χώρα μας, φώτισαν με αισιοδοξία τα ελληνόπουλα της Εθνικής Ομάδας πόλο, φτάνοντας στο νήμα για την κορυφή του κόσμου.
Το ασημένιο μετάλλιο που κατέκτησαν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα είναι χρυσό στις καρδιές μας», έγραψε.
Για την ιστορία η Εθνική μας λύγισε στα πέναλτι και έχασε το χρυσό από την Ουγγαρία με 14 -13.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΣΠΟΡ
Ασημένια η Ελλάδα στο πόλο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Υγρού Στίβου
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Αγώνας δρόμου για τον εντοπισμό επιζώντων - Δυσκολεύουν το έργο διάσωσης οι μετασεισμοί
15:26
ΚΟΣΜΟΣ
Δεν περιλαμβάνονται «τέλη διέλευσης» στις μελλοντικές ρυθμίσεις για τα Στενά του Ορμούζ λέει το Ομάν
15:21
ΧΡΗΜΑ
Έρχεται το νέο Μητρώο Ιδιοκτησίας και Διαχείρισης Ακινήτων - Τι φέρνει το «ΜΙΔΑ»
15:11
ΚΟΣΜΟΣ
Αυτοκίνητο έπεσε πάνω σε πλήθος οπαδών του Μουντιάλ στο Μεξικό - Τουλάχιστον 17 τραυματίες
15:09
ΕΛΛΑΔΑ