Μισέλ: Χαίρομαι που συμμετείχα στο άτυπο δείπνο για τους ηγέτες των Βαλκανίων στην Αθήνα
Ανανεώθηκε:
«Χαίρομαι που συμμετείχα με τους Προέδρους Βολοντίμιρ Ζελένσκι ,Σαντού και τους ηγέτες των Δυτικών Βαλκανίων σε άτυπη συνάντηση για τη διεύρυνση της ΕΕ μετά από πρόσκληση του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην Αθήνα απόψε» ανέφερε με ανάρτησή του στην πλατφόρμα Χ ο Πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, Σαρλ Μισέλ.
«Αναμένουμε τις συζητήσεις με τους εταίρους μας καθώς εισερχόμαστε σε μια νέα δυναμική στη διαδικασία της διεύρυνσης» συμπλήρωσε ο κ. Μισέλ.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μητσοτάκης: Δείπνο στους ηγέτες των Βαλκανίων και τους επικεφαλής της ΕΕ
ΕΛΛΑΔΑ
Η πρώτη ανάρτηση Ζελένσκι για την επίσκεψη στην Ελλάδα
ΕΛΛΑΔΑ
Συνελήφθη αξιωματικός για άσκηση βίας σε κρατούμενο σε αστυνομικό τμήμα - Διατάχθηκε ΕΔΕ
22:26
ΚΟΣΜΟΣ
«Καλύπτει τα δικά του εγκλήματα»: Η αντίδραση της Τουρκίας στο Ισραήλ για τη Γενοκτονία των Αρμενίων
22:15
ΧΡΗΜΑ
Το πετρέλαιο ανεβάζει και ρίχνει τις τιμές των καυσίμων - Πότε θα φανεί η διαφορά στην αντλία
22:07
ΕΛΛΑΔΑ
Τζόκερ: Αυτοί είναι οι τυχεροί αριθμοί που κερδίζουν πάνω από 3,2 εκατ. ευρώ
22:06
ΚΟΣΜΟΣ