Μητσοτάκης από ΔΕΘ: Λειτούργησε το επιτελικό κράτος
«Ναι, λειτούργησε το επιτελικό κράτος», τόνισε ο Κυριάκος Μητσοτάκης στη 87 ΔΕΘ και περιέγραψε πως ο κάθε φορέας ασχολήθηκε με διαφορετικά πεδία στη Θεσσαλία.
Χαρακτήρισε πρωτοφανές το νερό που έπεσε στην περιοχή και είπε πως όποιοι λένε πως άλλες χώρες θα το αντιμετώπιζαν καλύτερα «είναι βαθιά νυχτωμένοι».
Δεν υποκαθιστά το επιτελικό κράτος τις υποχρεώσεις των υπουργών
Στο ερώτημα αν το «επιτελικό κράτος» λειτούργησε ή όχι και ποιες αλλαγές θα κάνει απάντησε ο πρωθυπουργός:
Το επιτελικό κράτος δεν υποκαθιστά την υποχρέωση του κάθε υπουργού. Είναι τρόπος προσέγγισης και συντονισμού εκεί που χρειάζεται διαλειτουργικότητα.
Να μην πετροβολούμε το επιτελικό κράτος
Συμπλήρωσε δε, πως δεν πρέπει να «να πετροβολούμε έναν τρόπο λειτουργίας της κεντρικής κυβέρνησης, που εγώ θα εξακολουθώ να υποστηρίζω γιατί δεν μπορώ να δω κάποια άλλη εναλλακτική.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μητσοτάκης από ΔΕΘ: Στην Πολιτική Προστασία μεταφέρονται ΕΜΥ και Εθνικό Αστεροσκοπείο
Μητσοτάκης από ΔΕΘ για πλημμύρες: Σώσαμε πάρα πολλες ανθρώπινες ζωές γιατί δράσαμε συντονισμένα
Μητσοτάκης: Δεν έχω καμία πρόθεση να κάνω ανασχηματισμό
Υπ. Οικονομικών ΗΠΑ: «Τα αποδεσμευμένα ιρανικά κεφάλαια θα επιστρέψουν σε αμερικανικά προϊόντα»
16:49
Ληστές «σήκωσαν» χρηματοκιβώτιο με 100.000 ευρώ και λίρες από κατοικία στη Ρόδο
16:40
Η Κυκλική Οικονομία ως μοχλός ανταγωνιστικότητας και βιώσιμης ανάπτυξης
16:31
Τετ α τετ με τον Τραμπ περιμένει ο Ερντογάν κατά τη σύνοδο του ΝΑΤΟ στην Τουρκία
16:22