Μητσοτάκης: Δεν είναι ιδιαίτερα καλή βραδιά για τη ΝΔ
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης έκανε τις πρώτες του δηλώσεις μετά τα αποτελέσματα των δημοτικών και περιφερειακών εκλογών, τονίζοντας ότι «δεν είναι ιδιαίτερα καλή βραδιά για τη Νέα Δημοκρατία».
Συγκεκριμένα δήλωσε χαρακτηριστικά:
«Συγχαρητήρια σε όλους τους εκλεγμένους στις δημοτικές και περιφερειακές εκλογές. Χρέος της κυβέρνησης είναι να συνεργαστούμε με όλους. Στηρίζουμε την τοπική αυτοδιοίκηση και εύχομαι σε μία γόνιμη συνεργασία με τους εκλεγμένους δημάρχους και περιφερειάρχες. Τα πολιτικά συμπεράσματα είχαν κριθεί από την πρώτη Κυριακή. Υπήρξε συσπείρωση πολλών δυνάμεων απέναντι στη Νέα Δημοκρατία.
Θέλω να σταθώ στη χαμηλή συμμετοχή, κάτι που μας έχει προβληματίσει όλους. Η κυβέρνηση οφείλει να έχει τα πόδια της γειωμένα στη γη. Αγωνιζόμαστε με όλες μας τις δυνάμεις και μην ξεχνάμε ότι είχαμε και εθνικές εκλογές, όπου εκεί φάνηκε ποια είναι η δυναμική των κομμάτων»
Ιράν: Κανένα πλοίο δεν είναι ασφαλές στο Ορμούζ αν κινείται σε μη εγκεκριμένες διαδρομές
22:14
Τζόκερ: Αυτοί είναι οι τυχεροί αριθμοί που κερδίζουν πάνω από 2,9 εκατ. ευρώ
22:11
Το μέγεθος της καταστροφής στη Βενεζουέλα από ψηλά: Κτήρια ισοπεδωμένα και βουνά από χαλάσματα
22:04
Φρένο στην κατανάλωση αλκοόλ από τους Παριζιάνους λόγω καύσωνα βάζουν οι Αρχές
21:55