Μητσοτάκης: Δεν είναι ιδιαίτερα καλή βραδιά για τη ΝΔ
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης έκανε τις πρώτες του δηλώσεις μετά τα αποτελέσματα των δημοτικών και περιφερειακών εκλογών, τονίζοντας ότι «δεν είναι ιδιαίτερα καλή βραδιά για τη Νέα Δημοκρατία».
Συγκεκριμένα δήλωσε χαρακτηριστικά:
«Συγχαρητήρια σε όλους τους εκλεγμένους στις δημοτικές και περιφερειακές εκλογές. Χρέος της κυβέρνησης είναι να συνεργαστούμε με όλους. Στηρίζουμε την τοπική αυτοδιοίκηση και εύχομαι σε μία γόνιμη συνεργασία με τους εκλεγμένους δημάρχους και περιφερειάρχες. Τα πολιτικά συμπεράσματα είχαν κριθεί από την πρώτη Κυριακή. Υπήρξε συσπείρωση πολλών δυνάμεων απέναντι στη Νέα Δημοκρατία.
Θέλω να σταθώ στη χαμηλή συμμετοχή, κάτι που μας έχει προβληματίσει όλους. Η κυβέρνηση οφείλει να έχει τα πόδια της γειωμένα στη γη. Αγωνιζόμαστε με όλες μας τις δυνάμεις και μην ξεχνάμε ότι είχαμε και εθνικές εκλογές, όπου εκεί φάνηκε ποια είναι η δυναμική των κομμάτων»
Ο Ντόναλντ Τραμπ στο Όρος Ράσμορ την 3η Ιουλίου για τους εορτασμούς για τα 250 χρόνια των ΗΠΑ
23:15
Τουρκία: Κατασχέθηκαν 10.000 αντικείμενα ιστορικής αξίας - Ανάμεσά τους και ελληνικές αρχαιότητες
23:04
Δύο συλλήψεις για πυρκαγιά από αμέλεια στη Σπάρτη Λακωνίας και στο Σαραβάλι Αχαΐας
22:52
Πανελλήνιες 2026: Στην κορυφή οι δίδυμοι του ΓΕΛ Βουνάργου - Το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισαν
22:43