Επικοινωνία Μητσοτάκη - Ερντογάν για Μεσανατολικό
Τηλεφωνική επικοινωνία με τον πρόεδρο της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν είχε τη Δευτέρα (16/10) ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, με αντικείμενο τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή.
Ειδικότερα, κατά τη διάρκεια της τηλεφωνικής επικοινωνίας οι δύο ηγέτες συζήτησαν για όσα διαδραματίζονται από τις 7 Οκτωβρίου, όπου σημειώθηκε η πρώτη επίθεση της Χαμάς εναντίον του Ισραήλ, καθώς και για την κατάσταση στη Λωρίδα της Γάζας.
Ο πρωθυπουργός επεσήμανε την ανάγκη να αποφευχθεί μια ανθρωπιστική κρίση και να μην απειληθεί η περιφερειακή σταθερότητα.
Επίσης, σύμφωνα με πληροφορίες δεν αποκλείεται το επόμενο διάστημα να βρεθεί και ο Κυριάκος Μητσοτάκης στο Ισραήλ.
ΚΟΣΜΟΣ
Σαουδική Αραβία: Συνετρίβη ελικόπτερο που ανήκε στον πετρελαϊκό κολοσσό Aramco - 14 νεκροί
15:16
ΚΟΣΜΟΣ
Γαλλία: Συντριβή αεροσκάφους με αλιξεπτωτιστές που θα έκαναν το πρώτο άλμα - Tουλάχιστον 11 νεκροί
14:58
ΕΛΛΑΔΑ
Ροδόπη: Διασωληνωμένος 17χρονος που ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις του - Τον επανέφερε ναυαγοσώστης
14:55
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Οι δημοσκοπικές «βεβαιότητες» και το ισχυρό σενάριο της επιστροφής στον δικομματισμό του 2019
14:48
ΕΛΛΑΔΑ