ΥΠΕΞ για βομβαρδισμό νοσοκομείου στη Γάζα: Αποτροπιασμός για την οδυνηρή απώλεια ανθρώπινων ζωών
Ανανεώθηκε:
Τον αποτροπιασμό του για τον βομβαρδισμό στο νοσοκομείο της Γάζας που οδήγησε την «οδυνηρή απώλεια ανθρώπινων ζωών», εκφράζει με ανακοίνωσή του το Ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών, υπογραμμίζοντας ότι από την πρώτη στιγμή τόνιζε την ανάγκη για την προστασία των αμάχων.
«Το υπουργείο Εξωτερικών εκφράζει τον αποτροπιασμό του για τα γεγονότα που οδήγησαν στη βαθύτατα οδυνηρή απώλεια ανθρώπινων ζωών στο νοσοκομείο της Γάζας.
Η Ελλάδα από την πρώτη στιγμή επεσήμανε με έμφαση την ανάγκη για προστασία των αμάχων και διασφάλιση των ανθρωπιστικών αξιών και εμμένει στη θέση αυτή», αναφέρεται στην ανακοίνωση του ΥΠΕΞ.
ΕΛΛΑΔΑ
Συμμορία «άνοιγε» σπίτια στη Θεσσαλονίκη με λεία πάνω από 500.000 ευρώ
10:24
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Ένας ή δύο σεισμοί; Το φαινόμενο «doublet» και τα σενάρια των ειδικών για τον εγκέλαδο
10:24
ΚΟΣΜΟΣ
Γαλλία: Από το μεσημέρι η απαγόρευση αλκοόλ εν μέσω καύσωνα- Τετραπλασιάστηκαν οι καρδιακές ανακοπές
10:05
ΚΟΣΜΟΣ
Κονγκό: Στους 304 οι θάνατοι από τον Έμπολα - Στα 1155 τα επιβεβαιωμένα κρούσματα
10:00
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ