ΥΠΕΞ για βομβαρδισμό νοσοκομείου στη Γάζα: Αποτροπιασμός για την οδυνηρή απώλεια ανθρώπινων ζωών
Ανανεώθηκε:
Τον αποτροπιασμό του για τον βομβαρδισμό στο νοσοκομείο της Γάζας που οδήγησε την «οδυνηρή απώλεια ανθρώπινων ζωών», εκφράζει με ανακοίνωσή του το Ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών, υπογραμμίζοντας ότι από την πρώτη στιγμή τόνιζε την ανάγκη για την προστασία των αμάχων.
«Το υπουργείο Εξωτερικών εκφράζει τον αποτροπιασμό του για τα γεγονότα που οδήγησαν στη βαθύτατα οδυνηρή απώλεια ανθρώπινων ζωών στο νοσοκομείο της Γάζας.
Η Ελλάδα από την πρώτη στιγμή επεσήμανε με έμφαση την ανάγκη για προστασία των αμάχων και διασφάλιση των ανθρωπιστικών αξιών και εμμένει στη θέση αυτή», αναφέρεται στην ανακοίνωση του ΥΠΕΞ.
ΕΛΛΑΔΑ
«Πέστε κάτω»: Η έφοδος στα σπίτια του κυκλώματος ναρκωτικών στη Μύκονο, οι «ταρίφες» και οι καβάτζες
11:29
ΔΙΕΘΝΗ
Σε επίπεδα προ πολέμου η διεθνής τιμή του πετρελαίου - Νέα μείωση των τιμών καυσίμων στην αντλία
11:28
ΑΠΟΨΕΙΣ
Το clawback στην Υγεία: από αναγκαίο κακό σε επενδυτικό μοχλό
11:20
ΧΡΗΜΑ
ΔΥΠΑ: Ξεκινούν σήμερα (26/06) οι αιτήσεις για προσλήψεις 24 ατόμων σε βρεφονηπιακούς σταθμούς
11:20
ΕΛΛΑΔΑ