Τηλεφωνική επικοινωνία Σακελλαροπούλου με τους δωρητές σε Διδυμότειχο και Μεσολόγγι
Την ευγνωμοσύνη της Πολιτείας εξέφρασε η Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου στους πολίτες πουέκαναν δωρεές στα νοσοκομεία Διδυμοτείχου και Μεσολογγίου.
Συγκεκριμένα, η Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου επικοινώνησε τηλεφωνικά με τον Παναγιώτη και τη Σωτηρία Αραμπατζή από το Διδυμότειχο, καθώς και με την Αθηνά Παπαχρήστου από το Μεσολόγγι, οι οποίοι προχώρησαν πρόσφατα σε δωρεές, προς το Νοσοκομείο Διδυμοτείχου και το Νοσοκομείο Μεσολογγίου αντίστοιχα.
Η κυρία Σακελλαροπούλου τους εξέφρασε την ευγνωμοσύνη και τις ευχαριστίες της Πολιτείας για τη γενναιόδωρη προσφορά στον τόπο τους.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Μεσολόγγι: Ο Πρωθυπουργός ευχαρίστησε τηλεφωνικά τη γιαγιά που δώρισε ασθενοφόρο στο ΕΚΑΒ
ΕΛΛΑΔΑ
Διδυμότειχο: Ζευγάρι ηλικιωμένων δώρισε 100.000 ευρώ στο νοσοκομείο
ΧΡΗΜΑ
«Ανακαίνιση Κατοικίας»: Έως πότε υποβάλλονται οι βεβαιώσεις επιλεξιμότητας
05:00
ΧΡΗΜΑ
Κοινωνικός Τουρισμός 2026-2027: Οι οριστικοί πίνακες δικαιούχων για συνταξιούχους
04:00
ΧΡΗΜΑ
ΔYPA: Δείτε τους τελικούς προσωρινούς πίνακες για τους 70 μόνιμους εκπαιδευτικούς
03:00
ΧΡΗΜΑ
Πώς θα κάνετε αίτηση για τις 50 Επαγγελματικές Σχολές της ΔΥΠΑ - Τι πρέπει να γνωρίζετε
02:00
ΧΡΗΜΑ