Ντουμπάι: Συνάντηση Μητσοτάκη με τον πρόεδρο της Microsoft - Στο τραπέζι το Data Center στην Ελλάδα
Ανανεώθηκε:
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συναντήθηκε με τον Αντιπρόεδρο του ΔΣ και Πρόεδρο της Microsoft, Μπραντ Σμιθ, στο περιθώριο της 28ης Διάσκεψης του ΟΗΕ για την Κλιματική Αλλαγή (COP28) στο Ντουμπάι.
Στην συνάντηση συζητήθηκε η πρόοδος της επένδυσης για το Data Center της Microsoft στην Ελλάδα, μαζί με το εθνικό σχέδιο ψηφιακού μετασχηματισμού και τον οδικό χάρτη της κυβέρνησης για την τεχνητή νοημοσύνη.

Ο Πρωθυπουργός ενημέρωσε επίσης τον κ. Σμιθ για τη σύσταση Συμβουλευτικής Επιτροπής για την Τεχνητή Νοημοσύνη
ΧΡΗΜΑ
Έρχεται το νέο Μητρώο Ιδιοκτησίας και Διαχείρισης Ακινήτων - Τι φέρνει το «ΜΙΔΑ»
15:11
ΚΟΣΜΟΣ
Αυτοκίνητο έπεσε πάνω σε πλήθος οπαδών του Μουντιάλ στο Μεξικό - Τουλάχιστον 17 τραυματίες
15:09
ΕΛΛΑΔΑ
Χωρίς τις αισθήσεις του απεγκλωβίστηκε οδηγός φορτηγού μετά από τροχαίο στον Έβρο
15:05
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Κομισιόν για Αβραμόπουλο: Το 2022 κάναμε εσωτερικό έλεγχο, όχι «έρευνα»
14:59
ΚΟΣΜΟΣ