Κεραμέως: Έρχονται 16.500 νέες προσλήψεις στο Δημόσιο - Προτεραιότητα στην Υγεία
Ανανεώθηκε:
Περισσότερες από 16.500 νέες προσλήψεις αναμένεται να πραγματοποιηθούν στο Δημόσιο, με προτεραιότητα την Υγεία, όπως ανακοίνωσε η υπουργός Εσωτερικών, Νίκη Κεραμέως.
Από τις προσλήψεις αυτές, στον τομέα της Υγείας, που τίθεται στην κορυφή των προτεραιοτήτων της κυβέρνησης, θα διατεθούν 6.500 μόνιμες θέσεις.
Παράλληλα, έμφαση δόθηκε στον τομέα της κλιματική κρίσης και της προστασίας των δασών και στην υλοποίηση έργων του Ταμείου Ανάκαμψης που απαιτούν ανθρώπινο δυναμικό, όπως δήλωσε σε συνέντευξη που παραχώρησε στον ΣΚΑΪ η υπουργός.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Κεραμέως για επιστολική ψήφο: Είναι θέμα δημοκρατίας - Κατατίθεται άμεσα το νομοσχέδιο, ποιους αφορά
ΧΡΗΜΑ
Νέες προσλήψεις στο Δημόσιο το 2024 - Σε ποιους τομείς δίνεται προτεραιότητα
CULTURE
Νέα μελέτη: Ηφαιστειακή έκρηξη στις Φιλιππίνες ίσως συνέβαλε στην πτώση της δυναστείας των Μινγκ
18:11
ΕΛΛΑΔΑ
Πώς μία προπληρωμένη κάρτα για όλες τις προνοιακές παροχές ενισχύει τη σχέση πολίτη-κράτους
18:02
CULTURE
Ο Χρήστος Θεοδωρίδης στο Επί Σκηνής: «Ζούμε στη χειρότερη περίοδο της σύγχρονης ιστορίας»
18:00
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Τρία τροχαία μέσα σε μία ώρα - «Μπλόκαρε» ο Περιφερειακός
18:00
ΕΛΛΑΔΑ