Συνάντηση Σακελλαροπούλου με τον νέο δήμαρχο Θεσσαλονίκης - Τι συζητήθηκε
Με τον νέο δήμαρχο Θεσσαλονίκης, Στέλιο Αγγελούδη συναντήθηκε την Δευτέρα (15/1) στο προεδρικό Μέγαρο η πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου.
Κατά την συνάντησή τους, ο δήμαρχος, που μόλις ανέλαβε καθήκοντα, παρουσίασε στην Πρόεδρο της Δημοκρατίας τις προτάσεις του για την αναπτυξιακή προοπτική της συμπρωτεύουσας.
Από την πλευρά της, η κ. Σακελλαροπούλου επεσήμανε τον σημαντικό ρόλο που διαδραματίζει η τοπική αυτοδιοίκηση στην καθημερινότητα των πολιτών.
Παράλληλα, ευχήθηκε στον κ. Αγγελούδη καλή επιτυχία στην εκπλήρωση του έργου του.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Αποτελέσματα εκλογών - Δήμος Θεσσαλονίκης: Ποιοι εκλέγονται δημοτικοί σύμβουλοι με τον Στ. Αγγελούδη
ΕΛΛΑΔΑ
Εντός της ημέρας η ανέλκυση του πυροσβεστικού ελικοπτέρου
17:40
ΚΟΣΜΟΣ
Ένοχος για κακoδιαχείριση διαβαθμισμένων εγγράφων δήλωσε ο πρώην σύμβουλος του Τραμπ, Tζον Μπόλτον
17:36
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Κικίλιας από Σύρο: Πάνω από όλα η ασφάλεια στα λιμάνια και η εξυπηρέτηση πολιτών με σεβασμό
17:32
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Έως και 6,8 εκατομμύρια άνθρωποι ενδέχεται να επηρεαστούν από τους σεισμούς
17:21
ΠΟΛΙΤΙΚΗ