Γ. Κατρούγκαλος: Όποιος έχασε το ΕΚΑΣ έχει δίκιο να παραπονιέται
Τη θέση ότι δεν τίθεται κανένα θέμα κατάργησης ή ενσωμάτωσης του 13ου και 14ου μισθού επανέλαβε ο υπουργός Εργασίας Γιώργος Κατρούγκαλος, σημειώνοντας ότι ούτε το ΔΝΤ επιθυμεί κάτι τέτοιο.
Επιπλέον, επεσήμανε ότι θα υπάρξει προσπάθεια να απομονωθεί το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο από τη διαπραγμάτευση του Σεπτεμβρίου, αναφέροντας χαρακτηριστικά πως «το μόνο θέμα που θα μπει σε διαπραγμάτευση είναι ο μηχανισμός χορήγησης των μισθών».
Μιλώντας στην τηλεόραση του Σκάι, ο κ. Κατρούγκαλος ανάφερε πως στον κ. Μοσκοβισί είχε πει πως η ρήξη με το ΔΝΤ είναι διαρκής και πως οι ομαδικές απολύσεις δεν έχουν νόημα στην Ελλάδα, σημείωσε ωστόσο, ότι «θα αναγκαστούμε να συμμορφωθούμε με την απόφαση του ευρωπαϊκού συμβουλίου για τις απολύσεις».
Σχετικά με την περικοπή του ΕΚΑΣ και τους λόγους της συγκεκριμένης ενέργειας ο υπουργός ανέφερε πως «όποιος έχασε το ΕΚΑΣ έχει δίκιο να παραπονιέται, αλλά έρχονται μέτρα που θα ενισχύσουν όσους το έχασαν».
«Εμείς κώδικα Πινοσέτ δεν θα βάλουμε στα εργασιακά. Δεν υπάρχει περιθώριο για καμία υποχώρηση», κατέληξε ο υπουργός.
«Η λειψυδρία δεν αφορά μόνο το καλοκαίρι»: Τι λένε ειδικοί και τι ζητούν δήμαρχοι των νησιών
07:20
Τα παζάρια Ερντογάν, τα «δώρα» Τραμπ και ο γρίφος των F-35
07:10
Καιρός: Αίθριος με τοπικές νεφώσεις στα ηπειρωτικά - Άνοδος της θερμοκρασίας
07:00
Χάρτης πρόβλεψης Πυρκαγιών (26/06): Υψηλός κίνδυνος σε 17 περιοχές της χώρας
06:45