ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Μίλτος Χρυσομάλλης: Θα καταψηφίσει το νομοσχέδιο για τα ομόφυλα ζευγάρια ο βουλευτής της ΝΔ

Μίλτος Χρυσομάλλης: Θα καταψηφίσει το νομοσχέδιο για τα ομόφυλα ζευγάρια ο βουλευτής της ΝΔ
Ο βουλευτής της ΝΔ, Μίλτος Χρυσομάλλης ΖΑΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ / IN TIME

Με αρνητική ψήφο θα τοποθετηθεί στην ψηφοφορία επί του νομοσχεδίου για τον πολιτικό γάμο των ομόφυλων ζευγαριών και δεν θα επιλέξει την αποχή, διευκρίνισε από την Ολομέλεια ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, Μίλτος Χρυσομάλλης .

Ο κ. Χρυσομάλλης, είναι ο δεύτερος βουλευτής, μετά τον Θάνο Πλεύρη, που ανέβηκε στο βήμα της Ολομέλειας για να εκδηλώσει τη διαφωνία του, ωστόσο διαφοροποιούμενος από εκείνον, ο οποίος θα απέχει από την ψηφοφορία, «για να μην δώσει σε κανέναν το δικαίωμα να την εκμεταλλευτεί για μικροπολιτικούς λόγους», θα καταψηφίσει το νομοσχέδιο.

Εξηγώντας τους λόγους της διαφωνίας του ο κ. Χρυσομάλλης δήλωσε χαρακτηριστικά:

«Η μεγάλη παράταξη της Νέας Δημοκρατίας παρέμεινε σταθερή στα 50 χρόνια της ιστορίας της διότι κατόρθωσε να ενσωματώσει διαφορετικές απόψεις με επιτυχία γιατί όλοι προερχόμαστε από διάφορες πολιτικές προσεγγίσεις - φιλελεύθεροι, συντηρητικοί, κεντρώοι, δεξιοί και συνυπάρχουμε για τα πολλά στα οποία συμφωνούμε, αλλά και γι' αυτά στα διαφωνούμε και πρώτος που αναγνωρίζει όλα ο ίδιος ο πρόεδρός μας και ο πρωθυπουργός».

Για να συμπληρώσει ότι «η ΝΔ είναι ένα μεγάλο λαϊκό κόμμα που εκφράζει τις ανησυχίες και τις προσδοκίες όλων των Ελλήνων. Αυτές τις ανησυχίες φωνάζω κι εγώ σήμερα με την αρνητική ψήφο μου για το συγκεκριμένο νομοσχέδιο».

«Δεν μπορώ να φανταστώ κοινωνία με γονέα 1 και γονέα 2»

Καταλήγοντας σημείωσε πως «τοποθετούμαι όμως κατά συνείδηση ​​και όχι απέχοντας. Δεν μπορώ να φανταστώ μια κοινωνία, που ο ίδιος και η μητέρα θα αντικατασταθούν από τον γονέα 1 και γονέα 2 και τα παιδιά που στερούνται τον πατέρα που ο πατέρας και η μητέρα από κοινού προσφέρουν. Και αυτό για μένα είναι αξιακό. Γιατί έχουμε την ευθύνη να διατηρήσουμε ότι κληρονομήσαμε, να προστατεύσουμε την κοινωνία και πάνω από όλα τα παιδιά μας».

Πλεύρης: «Δεν μπορώ να ψηφίσω διατάξεις που προωθεί η κυβέρνηση»

Σημειώνεται πως νωρίτερα ο Θάνος Πλεύρης, δήλωσε ότι διαφωνεί με το νομοσχέδιο, άφησε ωστόσο να εννοηθεί ότι απέχει από την ψηφοφορία, εξηγώντας πως θα κρατήσει στάση που δεν θα δώσει το δικαίωμα σε κανέναν να εκμεταλλευτεί τη διαφορά του για μικροπολιτικούς λόγους.

Κατά την ομιλία του στην Ολομέλεια, ο κ.Πλεύρης εξήγησε τη στάση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη και του κόμματος της ΝΔ στο θέμα, αφού παρέχει την ελευθερία στους βουλευτές να διαφωνούν και να εκφράζουν ανοιχτά και εντός του Κοινοβουλίου τη διαφωνία τους, απεναντίας των άλλων κομμάτων. (ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ) που μεν έχουν διαφωνούντες βουλευτές στους κόλπους τους, δεν μιλάει ωστόσο ουδείς γι αυτό.

Ο Θάνος Πλεύρης εξήγησε επίσης το σκεπτικό της αντίθεσής του στο νομοσχέδιο, ξεκαθαρίζοντας ότι δεν εφορμάται από ομοφοβικά κίνητρα, αλλά είναι ξεκάθαρα αξιακή.

«Είναι θέμα συνείδησης και συνείδησης σημαίνει πως αντέχει και αναγνωρίζεις τον πολιτικό σου ρόλο. Δεν μπορώ να ψηφίσω τις συγκεκριμένες διατάξεις που προωθεί η κυβέρνηση αλλά θα επιλέξω στάση που δεν θα δώσει το δικαίωμα να εκμεταλλευτεί κανείς τη διαφορά μου για μικροπολιτικούς λόγους», είπε χαρακτηριστικά ο βουλευτής της ΝΔ.

Τόνισε ότι ως βουλευτής έκρινε ότι πρέπει να πάρω τον λόγο για να εκφράσει τη διαφορά του «η οποία είναι διαφορετική αρχή, αξιών και συνεννόησης και δεν είναι διαφορετική ομοφοβική παραλήρημα». «Κι αυτή τη διαφορά, δεν θα χαρίσουμε στους ακραίους ανθρώπους διότι το γεγονός ότι το 50% των Ελλήνων διαφωνούν στον γάμο και παραπάνω στην τεκνοθεσία, δεν σχετίζεται με όλα αυτά τα οποία ακούστηκαν σε αυτή την αίθουσα» ανέφερε.

«Η δική μου διαφωνία είναι αξιακή. Διαφωνώ με την αλλαγή του προτύπου της οικογένειας και στην αλλαγή του προτύπου του γάμου. Το ότι διαφωνώ όμως δεν θα υποστηρίξω και τα θέματα που δεν πιστεύω ως νομικός» είπε και προσέθεσε πως δεν προκύπτει συνταγματικό θέμα, διευκρίνισε όμως ότι δεν πλήττεται το θέμα της ισότητας, άρα δεν μπορούμε να επικαλεστούμε το άρθρο 4 και 5 του Συντάγματος διότι αυτά – όπως είπε - τα έχει λύσει ο Άρειος Πάγος και διότι η ισότητα είναι η αντιμετώπιση των καταστάσεων καθώς άλλος ο γάμος ετερόφυλων, άλλο ο γάμος ομόφυλων «διότι τότε θα έμπαινε και το θέμα των πολυγαμικών εάν πηγαίναμε αποκλειστικά και μόνο με το κριτήριο της επιθυμίας».

Επιπλέον είπε ότι δεν υπάρχει και καμία υποχρέωση από το Σύνταγμα και καμία υποχρέωση από την Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου καθώς το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Δικαιωμάτων του Ανθρώπου έχει κρίνει ότι δεν παραβιάζουν την ευρωπαϊκή σύμβαση των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου που δεν θεσμοθετούν τον γάμο.

«Άρα θέμα ισότητας υπό την έννοια ότι παραβιάζεται κάποιος κανόνας δικαίου δεν υπάρχει και δεν μπορεί να μιλήσει κανένας για ατομικό, ανθρώπινο και πανανθρώπινο δικαίωμα. Αυτά τα λέει η έννομη τάξη με απόφαση του Αρείου Πάγου και το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο. Υπάρχει βέβαια μια κυρίαρχη τάση στον Δυτικό κόσμο να οδηγείται στο να αναγνωρίσει τον γάμο και την τεκνοθεσία, όμως υπάρχουν χώρες που δεν έχουν θεσμοθετήσει. Βάσει της ωριμότητας της κοινωνίας η ελληνική κοινωνία είναι πιο κοντά στην ιταλική κοινωνία και η κυπριακή κοινωνία που δεν έχουν θεσμοθετήσει. Και δεν μου αρέσει η ωριμότητα της ολλανδικής κοινωνίας. Άρα είναι θέμα αρχών και αξιών μιας κοινωνίας», τόνισε.

Σχετικώς με την επίκληση ότι προστατεύονται τα δικαιώματα των παιδιών, ο κ.Πλεύρης είπε αφενός πως τα παιδιά που είναι σε ιδρύματα είναι πολύ λίγα από τις αιτίες που υπάρχουν., ενώ τα παιδιά που μεγαλώνουν με ομοφυλόφιλους γονείς δεν κινδυνεύουν να πάνε σε ιδρύματα καθώς με βάση τον νόμο ο βιολογικός γονέας έχει δικαίωμα να υποδείξει ποιος θα είναι επίτροπος.

«Δεν θέλω να αναγνωρίσω μία οικογένεια στην οποία υπάρχουν δύο πατέρες και καμία μητέρα, ή δύο μητέρες και κανένας πατέρας το παιδί σε αυτή την περίπτωση είτε υιοθετημένο είτε βιολογικό που έχει έναν πατέρα και μία μητέρα. Δεν είναι αριθμητικό το θέμα των γονέων δεν είναι ότι όσοι περισσότεροι γονείς έχουμε είναι τόσο καλύτερο για τα παιδιά. Το παιδί χρειάζεται μητέρα και πατέρα», τόνισε ο κ. Πλεύρης.

Τέλος επισήμανε ότι είναι πολύ θετικό καθώς δεν πάει να αναγνωρίσει τον άκρατο δικαιωματισμό αφού δεν αναγνωρίζει το θέμα της παρένθετης μητέρας και σωστά και δεν αναγνωρίζεται το γονέα 1 και το γονέα.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ