Σύνοδος Κορυφής: Νέα συνάντηση Μητσοτάκη - Ζελένσκι - Τι συζήτησαν
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης με τον Ουκρανό πρόεδρο Βολοντίμιρ Ζελένσκι στο περιθώριο της Συνόδου Κορυφής της Πρωτοβουλίας Τριών Θαλασσών στο Βίλνιους
Γραφείο Τύπου πρωθυπουργού / Δημήτρης ΠαπαμήτσοςΣύντομη συνάντηση με τον Πρόεδρο της Ουκρανίας, Βολοντίμιρ Ζελένσκι είχε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στο περιθώριο της Συνόδου Κορυφής της Πρωτοβουλίας Τριών Θαλασσών στο Βίλνιους.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν οι τελευταίες ρωσικές επιθέσεις στην Ουκρανία.
Ο πρωθυπουργός επανέλαβε ότι η Ελλάδα θα συνεχίσει να στηρίζει την Ουκρανία, ενώ αποδέχτηκε την πρόσκληση που του απηύθυνε ο Πρόεδρος της Ουκρανίας να συμμετάσχει στη Διάσκεψη Ειρήνης που θα πραγματοποιηθεί τον Ιούνιο στην Ελβετία.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μητσοτάκης: Η Ελλάδα μπορεί να γίνει η φυσική πύλη εισόδου για την ενέργεια από νότο σε βορρά
ΚΟΣΜΟΣ
Ο Ντόναλντ Τραμπ στο Όρος Ράσμορ την 3η Ιουλίου για τους εορτασμούς για τα 250 χρόνια των ΗΠΑ
23:15
ΚΟΣΜΟΣ
Τουρκία: Κατασχέθηκαν 10.000 αντικείμενα ιστορικής αξίας - Ανάμεσά τους και ελληνικές αρχαιότητες
23:04
ΕΛΛΑΔΑ
Δύο συλλήψεις για πυρκαγιά από αμέλεια στη Σπάρτη Λακωνίας και στο Σαραβάλι Αχαΐας
22:52
ΕΛΛΑΔΑ
Πανελλήνιες 2026: Στην κορυφή οι δίδυμοι του ΓΕΛ Βουνάργου - Το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισαν
22:43
ΚΟΣΜΟΣ