Σύνοδος Κορυφής: Νέα συνάντηση Μητσοτάκη - Ζελένσκι - Τι συζήτησαν
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης με τον Ουκρανό πρόεδρο Βολοντίμιρ Ζελένσκι στο περιθώριο της Συνόδου Κορυφής της Πρωτοβουλίας Τριών Θαλασσών στο Βίλνιους
Γραφείο Τύπου πρωθυπουργού / Δημήτρης ΠαπαμήτσοςΣύντομη συνάντηση με τον Πρόεδρο της Ουκρανίας, Βολοντίμιρ Ζελένσκι είχε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στο περιθώριο της Συνόδου Κορυφής της Πρωτοβουλίας Τριών Θαλασσών στο Βίλνιους.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν οι τελευταίες ρωσικές επιθέσεις στην Ουκρανία.
Ο πρωθυπουργός επανέλαβε ότι η Ελλάδα θα συνεχίσει να στηρίζει την Ουκρανία, ενώ αποδέχτηκε την πρόσκληση που του απηύθυνε ο Πρόεδρος της Ουκρανίας να συμμετάσχει στη Διάσκεψη Ειρήνης που θα πραγματοποιηθεί τον Ιούνιο στην Ελβετία.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μητσοτάκης: Η Ελλάδα μπορεί να γίνει η φυσική πύλη εισόδου για την ενέργεια από νότο σε βορρά
CULTURE
Η «Οδύσσεια» μόλις κυκλοφόρησε σε audiobook με την ΑΙ φωνή του Μάικλ Κέιν και διχάζει το Χόλιγουντ
21:30
ΕΛΛΑΔΑ
«Ο σεισμός στη Βενεζουέλα ισοδυναμεί με 180 βόμβες Χιροσίμα»: Η εκτίμηση του Ευθύμη Λέκκα
21:22
CULTURE
85 δευτερόλεπτα πριν τα μεσάνυχτα: Ο Κάρλο Ροβέλι προειδοποιεί για πυρηνική καταστροφή
21:15
ΚΟΣΜΟΣ
Σύγκρουση τρένων στην Πολωνία: Τουλάχιστον τρεις τραυματίες από εκτροχιασμό βαγονιών
21:08
ΚΟΣΜΟΣ