Ο διάλογος Μητσοτάκη - Ερντογάν στα σκαλιά του προεδρικού μεγάρου - Βίντεο από τη συνάντηση
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ/ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΜΗΤΣΟΣ
Στα σκαλιά του προεδρικού μεγάρου υποδέχθηκε τον Κυριάκο Μητσοτάκη ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν με τους δύο ηγέτες να έχουν την ακόλουθη στιχομυθία.
Κατά την υποδοχή του Έλληνα πρωθυπουργού από τον Τούρκο πρόεδρο στα σκαλιά του προεδρικού μεγάλου έγινε ο ακόλουθος διάλογος:
Ερντογάν: Καλώς ήρθατε.
Μητσοτάκης: Πώς είσαι;
Ερντογάν: Καλά. Εσύ;
Μητσοτάκης: Χαίρομαι που σε βλέπω. Σας ευχαριστώ που με καλωσορίσατε.
Ερντογάν: Ευχαριστώ.
Μητσοτάκης: Χαίρομαι που βρίσκομαι εδώ.
Ερντογάν: Ευχαριστώ.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μητσοτάκης - Ερντογάν: Ολοκληρώθηκε η συνάντηση - Η ατζέντα και οι «κόκκινες γραμμές»
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Καρέ - καρέ η επίσκεψη Μητσοτάκη στην Άγκυρα και η συνάντηση με τον Ερντογάν
ΧΡΗΜΑ
Νέα 22 διαδικτυακά εργαστήρια συμβουλευτικής από τη ΔΥΠΑ τον Ιούλιο
04:00
ΧΡΗΜΑ
Αλλαγές από τον Σεπτέμβριο στις διαθήκες - Ποια τα δικαιώματα των κληρονόμων
03:00
ΧΡΗΜΑ
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τι πρέπει να περιλαμβάνει
02:00
ΧΡΗΜΑ
Πότε αναμένεται να καταβληθεί η έκτακτη οικονομική ενίσχυση των 150 ευρώ ανά παιδί
01:00
ΧΡΗΜΑ