Μητσοτάκης για Τεντόγλου: «Πρώτο χρυσό για την Ελλάδα μας, Μίλτο ευχαριστούμε»
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥTον «χρυσό» Ολυμπιονίκη Μίλτο Τεντόγλου συνεχάρη μέσω των social media ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, τον οποίο χαρακτήρισε «μυθικό».
Ο κ. Μητσοτάκης σημείωσε στην ανάρτησή του:
«Μυθικός Μίλτος Τεντόγλου στην κορυφή για ακόμα μια φορά! Χρυσός Ολυμπιονίκης και στο Παρίσι, γράφει τη δική του μοναδική ιστορία, κάνοντας όλους εμάς υπερήφανους.
Πρώτο χρυσό για την Ελλάδα μας. Μίλτο, συγχαρητήρια. Σε ευχαριστούμε!».
Σημειώνεται ότι ο Μίλτος Τεντόγλου κερδίζει για δεύτερη συνεχόμενη φορά το χρυσό μετάλλιο στο μήκος στους Ολυμπιακούς Αγώνες, κάτι που πέτυχε στο παρελθόν μόνο ο θρυλικός Καρλ Λιούις.
ΣΠΟΡ
Σάλμα Χάγιεκ, Κέιτι Πέρι, Τομ Κρουζ: Οι διάσημοι που βρέθηκαν στην πρεμιέρα του Μουντιάλ 2026
09:21
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Μεγάλα έργα πληροφορικής: Ποιες είναι οι εταιρείες που «κέρδισαν» τα περισσότερα
09:12
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Από τα «Σαγόνια του Καρχαρία» στην πραγματικότητα: Τα είδη της Ελλάδας και η σχέση με τον άνθρωπο
09:00
ΕΛΛΑΔΑ
Εργατικό δυστύχημα στην Σίνδο: Νεκρή 56χρονη που εργαζόταν σε βιομηχανικά πλυντήρια
08:55
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ