Μητσοτάκης για Τεντόγλου: «Πρώτο χρυσό για την Ελλάδα μας, Μίλτο ευχαριστούμε»
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥTον «χρυσό» Ολυμπιονίκη Μίλτο Τεντόγλου συνεχάρη μέσω των social media ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, τον οποίο χαρακτήρισε «μυθικό».
Ο κ. Μητσοτάκης σημείωσε στην ανάρτησή του:
«Μυθικός Μίλτος Τεντόγλου στην κορυφή για ακόμα μια φορά! Χρυσός Ολυμπιονίκης και στο Παρίσι, γράφει τη δική του μοναδική ιστορία, κάνοντας όλους εμάς υπερήφανους.
Πρώτο χρυσό για την Ελλάδα μας. Μίλτο, συγχαρητήρια. Σε ευχαριστούμε!».
Σημειώνεται ότι ο Μίλτος Τεντόγλου κερδίζει για δεύτερη συνεχόμενη φορά το χρυσό μετάλλιο στο μήκος στους Ολυμπιακούς Αγώνες, κάτι που πέτυχε στο παρελθόν μόνο ο θρυλικός Καρλ Λιούις.
ΕΛΛΑΔΑ
Πανελλήνιες 2026: «Αρκετά βατά» τα θέματα των Ισπανικών - Αναλυτικά οι απαντήσεις
11:28
ΕΛΛΑΔΑ
Τροχαίο στη Βούλα: ΙΧ τυλίχθηκε στις φλόγες και προσέκρουσε σε κολόνα της ΔΕΗ
11:24
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Παγκόσμιο: Μάχες για την πρόκριση σε τρεις ομίλους με σούπερ προσφορά* από το Pamestoixima.gr
11:21
ΚΟΣΜΟΣ
Μπαράκ και Μισέλ Ομπάμα: «Λειτουργούμε ως αντίβαρο ο ένας για τον άλλον»
11:19
ΕΛΛΑΔΑ