Μητσοτάκης για Τεντόγλου: «Πρώτο χρυσό για την Ελλάδα μας, Μίλτο ευχαριστούμε»
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥTον «χρυσό» Ολυμπιονίκη Μίλτο Τεντόγλου συνεχάρη μέσω των social media ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, τον οποίο χαρακτήρισε «μυθικό».
Ο κ. Μητσοτάκης σημείωσε στην ανάρτησή του:
«Μυθικός Μίλτος Τεντόγλου στην κορυφή για ακόμα μια φορά! Χρυσός Ολυμπιονίκης και στο Παρίσι, γράφει τη δική του μοναδική ιστορία, κάνοντας όλους εμάς υπερήφανους.
Πρώτο χρυσό για την Ελλάδα μας. Μίλτο, συγχαρητήρια. Σε ευχαριστούμε!».
Σημειώνεται ότι ο Μίλτος Τεντόγλου κερδίζει για δεύτερη συνεχόμενη φορά το χρυσό μετάλλιο στο μήκος στους Ολυμπιακούς Αγώνες, κάτι που πέτυχε στο παρελθόν μόνο ο θρυλικός Καρλ Λιούις.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Αγορά ακινήτων: Στις 200.000 ευρώ τα «βρίσκουν» αγοραστές και πωλητές - Ποια μένουν απούλητα
09:46
ΚΟΣΜΟΣ
«Σεισμικό δίδυμο»: Το σπάνιο φαινόμενο που χτύπησε τη Βενεζουέλα – Γιατί η χώρα είναι ευάλωτη
09:42
ΕΛΛΑΔΑ
«Είδα ένα παιδί πεσμένο, προσπαθούσαν να το επαναφέρουν»: Μαρτυρίες για τη συμπλοκή στην Καλλιθέα
09:35
ΚΟΣΜΟΣ
Σεισμός στη Βενεζουέλα: Το επιστημονικό μοντέλο που προβλέπει έως και 10.000 νεκρούς
09:23
ΚΟΣΜΟΣ