Μητσοτάκης από ΔΕΘ: Θα μπουν 1.000 κάμερες στην Αθήνα - Θα έρχεται η κλήση στον παραβάτη
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στη συνέντευξη Τύπου στην ΔΕΘ
Motionteam.grΤην δέσμευση ότι η κυβέρνηση θα δώσει έμφαση στο πρόβλημα της παραβατικότητας επανάλαβε ο πρωθυπουργός κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου στη ΔΕΘ
«Θα βάλουμε 1.000 κάμερες στην Αθήνα και θα έρχεται η κλήση στον παραβάτη», τόνισε ο Έλληνας πρωθυπουργός, προσθέτοντας ότι είναι σημαντικό να περιοριστεί η παραβατικότητα.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μητσοτάκης: Είμαι πρωθυπουργός, αρχηγός της ΝΔ και δεν έχω σκοπό να βγω στη σύνταξη
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μητσοτάκης για ακρίβεια: Ήταν απρόσμενη η αύξηση των τιμών - Κάναμε δραστικές παρεμβάσεις στο ρεύμα
ΕΛΛΑΔΑ
Βοιωτία: Σε ύφεση η φωτιά στον Άγιο Βασίλειο - Χωρίς ενεργό μέτωπο στην Πέτρα
17:34
ΚΟΣΜΟΣ
Ισχυρός σεισμός 6,2 Ρίχτερ στο Αφγανιστάν - Αισθητός μέχρι την Ινδία
17:24
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Ζυμώσεις στον ΣΥΡΙΖΑ: Έκτακτη συνεδρίαση της Κεντρικής Επιτροπής το επόμενο 15ήμερο ζητούν 73 μέλη
17:16
ΕΛΛΑΔΑ
Πτώσεις δένδρων στην Αθήνα λόγω των ισχυρών ανέμων - Κορμός έπεσε σε ΙΧ στη Μιχαλακοπούλου
17:05
ΕΛΛΑΔΑ