Μητσοτάκης από ΔΕΘ: Θα μπουν 1.000 κάμερες στην Αθήνα - Θα έρχεται η κλήση στον παραβάτη
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στη συνέντευξη Τύπου στην ΔΕΘ
Motionteam.grΤην δέσμευση ότι η κυβέρνηση θα δώσει έμφαση στο πρόβλημα της παραβατικότητας επανάλαβε ο πρωθυπουργός κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου στη ΔΕΘ
«Θα βάλουμε 1.000 κάμερες στην Αθήνα και θα έρχεται η κλήση στον παραβάτη», τόνισε ο Έλληνας πρωθυπουργός, προσθέτοντας ότι είναι σημαντικό να περιοριστεί η παραβατικότητα.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μητσοτάκης: Είμαι πρωθυπουργός, αρχηγός της ΝΔ και δεν έχω σκοπό να βγω στη σύνταξη
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μητσοτάκης για ακρίβεια: Ήταν απρόσμενη η αύξηση των τιμών - Κάναμε δραστικές παρεμβάσεις στο ρεύμα
ΕΛΛΑΔΑ
Καπνοί από φρεάτιο στο κέντρο της Λαμίας κινητοποίησαν την πυροσβεστική
18:38
ΕΛΛΑΔΑ
Παγκράτι: Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των οχημάτων στην Εργοτίμου μετά την πτώση τοίχου
18:30
ΕΛΛΑΔΑ
Δασική πυρκαγιά στα Κρυονέρια Αιτωλοακαρνανίας - Επί τόπου ισχυρές δυνάμεις της Πυροσβεστικής
18:21
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Δάκρυα και χειροκροτήματα για το νεογέννητο που διασώθηκε μετά από 32 ώρες
18:14
ΕΛΛΑΔΑ