Βουλή: Ανακοινώθηκε στην ολομέλεια η διαγραφή Σαλμά από την ΚΟ της Νέας Δημοκρατίας
Ο Μάριος Σαλμάς
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSIΑνακοινώθηκε στην ολομέλεια η επιστολή του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας και πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, προς τον πρόεδρο της Βουλής Κωνσταντίνο Τασούλα, με την οποία τίθεται εκτός Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας, ο βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας Μάριος Σαλμάς.
Υπενθυμίζεται ότι η παραπομπή του κ. Σαλμά αφορούσε αντικοινοβουλευτική, αντικομματική και αντισυναδελφική συμπεριφορά, με την εν λόγω απόφαση να σηματοδοτεί μια αλλαγή στην κομματική γραμμή της Νέας Δημοκρατίας.
Σε δηλώσεις του, ο κ. Σαλμάς ανέφερε:
«Αν με διαγράφει ο κύριος Μητσοτάκης γιατί μίλησα για τις περιουσίες που χάνονται για τα κόκκινα δάνεια, επειδή αντιτάχθηκα στην γουοκ ατζέντα για τα ομόφυλα ζευγάρια, επειδή του ζήτησα να ελέγξει τα καρτέλ στην ακρίβεια, επειδή του επισήμανα την ανάγκη να στραφούμε στους πολλούς, τότε είναι τιμή μου».
«Αν όμως το κάνει για να στείλει μήνυμα σε άλλους, είναι απαράδεκτο. Αν χρησιμοποιείται ως πρόφαση το ότι παρουσία του, ανέδειξα φωτογραφικό διαγωνισμό του υπουργείου Πολιτισμού, ο οποίος σκανδαλωδώς ανατέθηκε σε εταιρεία χωρίς συναγωνισμό και στην ελάχιστη τιμή, τότε να δηλώσω και να θυμίσω ότι ο έλεγχος των βουλευτών και η απεριόριστη ελευθερία λόγου και κρίσης τους είναι συνταγματικό δικαίωμα. Και σε καμία περίπτωση δεν συνιστά λόγο διαγραφής», τόνισε.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Συρεγγέλα: Εάν ο κ. Σαλμάς έχει στοιχεία έπρεπε να τα καταθέσει στον εισαγγελέα
Κατασβέστηκε η φωτιά σε ξερά χόρτα στον Ασπρόπυργο
13:36
Πιερρακάκης για «κόκκινα δάνεια»: Πάνω από 100.000 δανειολήπτες θα δουν ραγδαία μείωση στις δόσεις
13:30
Ισπανία: Ο Σάντσεθ αρνήθηκε κατηγορίες περί «γενικευμένης διαφθοράς» γύρω από την κυβέρνηση
13:26
Ένας μεγάλος αστεροειδής θα περάσει το Σάββατο κοντά στη Γη
13:20