Χωρίς διόδια η διέλευση αναπήρων από την Αττική Οδό - Ψηφίστηκε η νέα Σύμβαση
Κίνηση στους δρόμους
ΙΝ ΤΙΜΕ (φωτογραφία αρχείουΕλεύθερη διέλευση θα έχουν πλέον από την Αττική Οδό οι ανάπηροι χρήστες του αυτοκινητόδρομου και οι ανάπηροι πολέμου, όπως προβλέπει η νέα σύμβαση παραχώρησης, που ψηφίστηκε απόψε από την Ολομέλεια της Βουλής.
Όπως ενημέρωσε διευκρινιστικά το Σώμα, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας η απαλλαγή από την καταβολή διοδίων των ανάπηρων και των ανάπηρων πολέμου ισχύει και για εκείνους, οι οποίοι έχουν στην ιδιοκτησία τους το όχημα που χρησιμοποιούν που Απαλλαγή αναπήρων και αναπήρων πολέμου που τους ανήκει το όχημα, αλλά και για εκείνους ακόμη κι αν το όχημα δεν τους ανήκει κατά πλήρη κυριότητα.
Επίσης η παραχωρησιούχος εταιρεία καλύπτει και τα βανάκια για ΑΜΕΑ ιδρυμάτων ή μη.
Σύμφωνα με τον αρμόδιο υπουργό, οι εργαζόμενοι των οποίων λύεται η σύμβαση εργασίας τους, θα λάβουν τις νόμιμες αποζημιώσεις τους και ταυτοχρόνως η εταιρεία εκδήλωσε την πρόθεση να προχωρήσει στην αποκατάσταση των θέσεων εργασίας τους, προφανώς για όσους το επιθυμούν.
ΠΟΥ: Περισσότεροι από 1.300 θάνατοι συνδέονται με τον καύσωνα στην Ευρώπη
18:11
Συνελήφθη 76χρονος για πυρκαγιά από αμέλεια στο Αμόνι Κορινθίας
18:02
«Καρφιά» Κασσελάκη σε Τζάκρη: Εγώ ζήτησα να παραιτηθεί - Δεν έχουμε χώρο για προσωπικές φιλοδοξίες
17:53
Καλλιθέα: Δύο άτομα στο νοσοκομείο από τη φωτιά σε διαμέρισμα - Απεγκλωβισμοί από την Πυροσβεστική
17:46