Ανακοινώθηκε στην Ολομέλεια η αποπομπή του Αντώνη Σαμαρά από την ΚΟ της ΝΔ
Η Ολομέλεια της Βουλής (φωτογραφία αρχείου)
INTIME NEWS/ ΖΑΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣΑνακοινώθηκε στην Ολομέλεια της Βουλής, η διαγραφή του Αντώνη Σαμαρά από την Κοινοβουλευτική Ομάδα της Νέας Δημοκρατίας.
Ο προεδρεύων της Βουλής, Γιώργος Γεωργαντάς, γνωστοποίησε στο Σώμα ότι ο Πρόεδρος της ΝΔ, Κυριάκος Μητσοτάκης, με επιστολή του προς τον πρόεδρο της Βουλής, Κώστα Τασούλα, "μας ενημερώνει ότι ο βουλευτής Μεσσηνίας Αντώνης Σαμαράς τίθεται εκτός της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της ΝΔ".
Πλέον, η «γαλάζια» Κοινοβουλευτική Ομάδα αριθμεί 155 βουλευτές, από 158.
Οι ανεξάρτητοι βουλευτές ανέρχονται πλέον σε 19. Σημειώνεται ότι την "ομάδα" των ανεξάρτητων προστίθενται οι τρεις πρώην βουλευτές της ΝΔ, Αντώνης Σαμαράς, Λευτέρης Αυγενάκης και Μάριος Σαλμάς.
ΔΙΕΘΝΗ
Ο χρυσός δεν «λάμπει» πάντα - Γιατί κατρακύλησε σχεδόν 30% μέσα σε πέντε μήνες
08:42
ΕΛΛΑΔΑ
«Φρένο» στη διαφθορά για διπλώματα οδήγησης: Κάμερες στις εξετάσεις, έκδοση άδειας χωρίς μεσάζοντες
08:40
CULTURE
Γιατί το σινεμά βυθίζεται στις θεωρίες συνωμοσίας και την εποχή της δυσπιστίας
08:30
ΧΡΗΜΑ
Τα 6+1 μέτρα για το ιδιωτικό χρέος: Τι αλλάζει σε Ν. Κατσέλη, 72 δόσεις, ακατάσχετο - Παραδείγματα
08:30
ΚΟΣΜΟΣ