Τηλεφωνική επικοινωνία Γ. Γεραπετρίτη με τον ΥΠΕΞ της Ουκρανίας
Τηλεφωνική επικοινωνία με τον υπουργό Εξωτερικών της Ουκρανίας Αντρίι Σίμπιχα είχε ο υπουργός Εξωτερικών Γιώργος Γεραπετρίτης.
«Ο Έλληνας υπουργός Εξωτερικών επανέλαβε την σταθερή υποστήριξη της Ελλάδας στην κυριαρχία και την εδαφική ακεραιότητα της Ουκρανίας. Οι συζητήσεις επικεντρώθηκαν στις τελευταίες εξελίξεις και την επέκταση της διμερούς συνεργασίας και βοήθειας», αναφέρεται σε ανάρτηση του υπουργείου Εξωτερικών στα κοινωνικά δίκτυα.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Τετ α τετ Μαρκ Ρούτε με Γιώργο Γεραπετρίτη - Ποια θέματα συζητήθηκαν
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Γεραπετρίτης: Ανάγκη να υπάρξει μία ισχυρή ευρωπαϊκή πολιτική για την στρατηγική αυτονομία της Ε.Ε.
ΚΟΣΜΟΣ
Ιταλία: Πέθανε ο ιστορικός Κάρλο Γκίνζμπουργκ
12:53
ΚΟΣΜΟΣ
Σύνοδος G7: Οι ηγέτες ζήτησαν κατάπαυση πυρός στον Λίβανο
12:40
ΕΛΛΑΔΑ
Λάρισα: Σοβαρός τραυματισμός ιερέα που έπεσε από την στέγη ιερού ναού
12:37
ΧΡΗΜΑ
Δείτε LIVE - «PosoKanei»: Έφτασε το ψηφιακό καλάθι με σύγκριση τιμών για τα σούπερ μάρκετ
12:32
ΚΟΣΜΟΣ