Τηλεφωνική επικοινωνία Γ. Γεραπετρίτη με τον ΥΠΕΞ της Ουκρανίας
Τηλεφωνική επικοινωνία με τον υπουργό Εξωτερικών της Ουκρανίας Αντρίι Σίμπιχα είχε ο υπουργός Εξωτερικών Γιώργος Γεραπετρίτης.
«Ο Έλληνας υπουργός Εξωτερικών επανέλαβε την σταθερή υποστήριξη της Ελλάδας στην κυριαρχία και την εδαφική ακεραιότητα της Ουκρανίας. Οι συζητήσεις επικεντρώθηκαν στις τελευταίες εξελίξεις και την επέκταση της διμερούς συνεργασίας και βοήθειας», αναφέρεται σε ανάρτηση του υπουργείου Εξωτερικών στα κοινωνικά δίκτυα.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Τετ α τετ Μαρκ Ρούτε με Γιώργο Γεραπετρίτη - Ποια θέματα συζητήθηκαν
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Γεραπετρίτης: Ανάγκη να υπάρξει μία ισχυρή ευρωπαϊκή πολιτική για την στρατηγική αυτονομία της Ε.Ε.
ΧΡΗΜΑ
Οι οριστικοί πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων του κοινωνικού τουρισμού 2026-27
00:30
ΚΟΣΜΟΣ
Ισραηλινοί στρατιώτες σκότωσαν 29χρονο Παλαιστίνιο στη Δυτική Όχθη
23:56
ΚΟΣΜΟΣ
Ιράν και ΗΠΑ συμφωνούν για το τέλος του πολέμου, αλλά... διαφωνούν σε όλα τα υπόλοιπα
23:43
ΚΟΣΜΟΣ
Ο Στάρμερ θα παρουσιάζει το νέο αμυντικό σχέδιο πριν την σύνοδο κορυφής του ΝΑΤΟ
23:30
ΕΛΛΑΔΑ