Ο Λευκός Οίκος ζητά αύξηση της ηλεκτροπαραγωγής κατά 10-15% για τις ανάγκες της AI
Ο Λευκός Οίκος
AP Photo/Susan WalshΟ υπουργός Εσωτερικών των ΗΠΑ και συμπρόεδρος του ενεργειακού συμβουλίου του Λευκού Οίκου, Νταγκ Μπέργκαμ, κάλεσε την Παρασκευή (21/2) κάθε σταθμό ηλεκτροπαραγωγής στη χώρα να παράγει 10-15% περισσότερη ηλεκτρική ενέργεια ώστε να καλυφθούν οι αυξημένες ανάγκες από την εξάπλωση της τεχνητής νοημοσύνης στην αμερικανική επικράτεια.
«Η νίκη στην κούρσα για την τεχνητή νοημοσύνη δεν απαιτεί μόνο μηχανικούς λογισμικού. Απαιτεί περισσότερη ηλεκτρική ενέργεια», είπε ο Μπέργκαμ σε συνάντηση κυβερνητών των αμερικανικών πολιτειών στην Ουάσινγκτον. «Πρέπει να πιέσουμε κάθε σταθμό ηλεκτροπαραγωγής στη χώρα να παράγει περισσότερη ηλεκτρική ενέργεια – ει δυνατόν κατά 10% ή 15%, είναι κάτι που θέλουμε να γίνει», συμπλήρωσε.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΑΙ: το γεωπολιτικό πόκερ ΗΠΑ - Κίνας και η ΕΕ που προσπαθεί να μείνει εντός παιχνιδιού
Χανιά: Σήμερα απολογείται ο 43χρονος ο δολοφόνος της Σταυρούλας Λεβεντάκη
09:37
«Καταρρίψαμε 660 ουκρανικά drones τη νύχτα», λέει η Ρωσία
09:29
Τελική παράταση έως 17 Ιουλίου για τα προγράμματα «Εξοικονομώ» - Ποια αφορά
09:22
Νταλίκα φορτωμένη με καρπούζια τυλίχθηκε στις φλόγες τα ξημερώματα στην Ιόνια Οδό - Δείτε βίντεο
09:14