Ο Λευκός Οίκος ζητά αύξηση της ηλεκτροπαραγωγής κατά 10-15% για τις ανάγκες της AI
Ο Λευκός Οίκος
AP Photo/Susan WalshΟ υπουργός Εσωτερικών των ΗΠΑ και συμπρόεδρος του ενεργειακού συμβουλίου του Λευκού Οίκου, Νταγκ Μπέργκαμ, κάλεσε την Παρασκευή (21/2) κάθε σταθμό ηλεκτροπαραγωγής στη χώρα να παράγει 10-15% περισσότερη ηλεκτρική ενέργεια ώστε να καλυφθούν οι αυξημένες ανάγκες από την εξάπλωση της τεχνητής νοημοσύνης στην αμερικανική επικράτεια.
«Η νίκη στην κούρσα για την τεχνητή νοημοσύνη δεν απαιτεί μόνο μηχανικούς λογισμικού. Απαιτεί περισσότερη ηλεκτρική ενέργεια», είπε ο Μπέργκαμ σε συνάντηση κυβερνητών των αμερικανικών πολιτειών στην Ουάσινγκτον. «Πρέπει να πιέσουμε κάθε σταθμό ηλεκτροπαραγωγής στη χώρα να παράγει περισσότερη ηλεκτρική ενέργεια – ει δυνατόν κατά 10% ή 15%, είναι κάτι που θέλουμε να γίνει», συμπλήρωσε.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΑΙ: το γεωπολιτικό πόκερ ΗΠΑ - Κίνας και η ΕΕ που προσπαθεί να μείνει εντός παιχνιδιού
H στρατηγική του Αλέξη Τσίπρα για εντολή «καθαρής λύσης» στις εκλογές
07:54
Το πιο επικίνδυνο είδος δεν είναι ο λαγοκέφαλος, είναι ο ανεγκέφαλος
07:45
Μήνυμα ΗΠΑ σε Ιράν για Στενά του Ορμούζ: «Όχι σε οριστική συμφωνία με οποιοδήποτε τίμημα»
07:43
Συνεχίζονται οι συνομιλίες Ισραήλ - Λιβάνου για την εκεχειρία
07:35