Επικοινωνία Μητσοτάκη - Νετανιάχου, μετά τη συνάντησή του Ισραηλινού πρωθυπουργού με Τραμπ
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης και ο Μπενιαμίν Νετανιάχου
Δημήτρης Παπαμήτσος/ Γραφείο Τύπου του ΠρωθυπουργούΛίγα 24ωρα μετά τη συνάντηση με τον Αμερικανό Πρόεδρο στον Λευκό Οίκο, ο Ισραηλινός πρωθυπουργός, τηλεφώνησε στον Έλληνα ομόλογό του για να τον ενημερώσει για το αποτέλεσμα της συνάντησης.
Συγκεκριμένα, ο πρωθυπουργός του Ισραήλ Μπενιαμίν Νετανιάχου συνομίλησε σήμερα με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη και τον ενημέρωσε για τη διπλωματική επίσκεψή του στην Ουάσιγκτον, όπως έκανε γνωστό το πρωθυπουργικό γραφείο του Ισραηλινού πρωθυπουργού, ενώ την επικοινωνία επιβεβαίωσε και η ελληνική κυβέρνηση.
Οι δύο ηγέτες, όπως γνωστοποιείται, συζήτησαν την περιφερειακή κατάσταση και τα βήματα για την ενίσχυση της συνεργασίας μεταξύ Ισραήλ και Ελλάδας.
ΧΡΗΜΑ
Ποια σούπερ μάρκετ συμμετέχουν στην εφαρμογή «Posokanei» - 22 ερωταπαντήσεις
06:00
ΧΡΗΜΑ
Επίδομα 150 ευρώ ανά παιδί: Έως 30 Ιουνίου η καταβολή της έκτακτης οικονομικής ενίσχυσης
05:00
ΧΡΗΜΑ
«Ανακαίνιση Κατοικίας»: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις - Τι προβλέπει το πρόγραμμα
04:00
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Σε εξέλιξη δύο προγράμματα από τη ΔΥΠΑ για ΑμεΑ και ανέργους άνω των 55 ετών
03:00
ΧΡΗΜΑ