Μήνυση της ΝΔ για το θέμα των τηλεοπτικών αδειών
Μήνυση κατά παντός υπευθύνου κατέθεσε η Νέα Δημοκρατία σχετικά με το θέμα των τηλεοπτικών αδειών.
Συγκεκριμένα, οι βουλευτές της αξιωματικής αντιπολίτευσης που μετέχουν στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας για τα δάνεια των ΜΜΕ, μεταξύ αυτών ο Μάκης Βορίδης, η Όλγα Κεφαλογιάννη και ο Κώστας Τσιάρας, κατέθεσαν μηνυτήρια αναφορά στον Άρειο Πάγο μετά τις εξελίξεις στο θέμα με τις τηλεοπτικές άδειες.
ΕΛΛΑΔΑ
Κλείνουν δρόμοι σε Αθήνα και Καλλιθέα για το Nostos Run - Πού απαγορεύεται η κυκλοφορία
20:21
ΚΟΣΜΟΣ
Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός: Ξεκινά η απομάκρυνση 11.000 εγκλωβισμένων ναυτικών από το Ορμούζ
20:12
ΚΟΣΜΟΣ
Ερευνητές εντόπισαν τον μηχανισμό του εγκεφάλου που μας κάνει να σπάμε τις συνήθειές μας
20:03
ΕΛΛΑΔΑ
Δυο εμπλοκές ελληνικών και τουρκικών μαχητικών πάνω απο το Αιγαίο
19:55
ΚΟΣΜΟΣ