Μήνυση της ΝΔ για το θέμα των τηλεοπτικών αδειών
Μήνυση κατά παντός υπευθύνου κατέθεσε η Νέα Δημοκρατία σχετικά με το θέμα των τηλεοπτικών αδειών.
Συγκεκριμένα, οι βουλευτές της αξιωματικής αντιπολίτευσης που μετέχουν στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας για τα δάνεια των ΜΜΕ, μεταξύ αυτών ο Μάκης Βορίδης, η Όλγα Κεφαλογιάννη και ο Κώστας Τσιάρας, κατέθεσαν μηνυτήρια αναφορά στον Άρειο Πάγο μετά τις εξελίξεις στο θέμα με τις τηλεοπτικές άδειες.
ΚΟΣΜΟΣ
Δανία: Νεοσύλλεκτοι θα σταθμεύουν στη Γροιλανδία
21:59
ΚΟΣΜΟΣ
Η Χεζμπολάχ ζητά την απόσυρση του ισραηλινού στρατού από το Λίβανο
21:48
ΚΟΣΜΟΣ
Η Δανία θα στείλει μη επανδρωμένα αεροσκάφη σε μια ενδεχόμενη αποστολή στο Ορμούζ
21:39
ΣΠΟΡ
Eurojackpot: Οι τυχεροί αριθμοί που κερδίζουν 74 εκατομμύρια ευρώ
21:31
ΚΟΣΜΟΣ