Κυρανάκης: Έχω ζητήσει μελέτη για 24ωρη λειτουργία του Μετρό το Σάββατο
O Kωνσταντίνος Κυρανάκης.
EurokinissiΜελέτη βιωσιμότητας από τη ΣΤΑΣΥ για 24ωρη λειτουργία του Μετρό τα Σάββατα έχει ζητήσει εδώ και τέσσερις εβδομάδες ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, όπως αποκάλυψε ο ίδιος στο πλαίσιο των αντιδράσεων για την πρότασή του σχετικά με χαμηλότερο κόμιστρο στα ταξί Παρασκευή-Σάββατο προκειμένου να μεταφέρουν όσους έχουν κάνει υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ.
Όπως είπε στο ΟΡΕΝ το ίδιο έχει ζητηθεί και για τη λειτουργία του Τραμ τους καλοκαιρινούς μήνες στην Παραλιακή.
Αποκάλυψε, επίσης, ότι προωθείται η δημιουργία ταμείου από τις ψηφιακές κλήσεις που θα βεβαιώνονται από τις κάμερες που θα εγκατασταθούν με τα έσοδα που θα προκύψουν να κατευθύνονται σε μέτρα οδικής ασφάλειας.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Πρόταση Κυρανάκη: «Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή να μειώνεται το κόμιστρο των ταξί»
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Κυρανάκης για ΟΣΕ: Κλοπές, βανδαλισμοί και δολιοφθορές γύρω από καταυλισμούς
ΚΟΣΜΟΣ
Βρετανία: Πώς θα γίνει η ανάδειξη του νέου πρωθυπουργού - Το πρόγραμμα και η διαδικασία
18:43
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Ενστάσεις Χ. Αθανασίου για θητεία Προέδρου της Δημοκρατίας: Ως έχει, η διάταξη είναι προτιμότερη
18:35
ΚΟΣΜΟΣ
Το τηλεσκόπιο James Webb ανακάλυψε μια μαύρη τρύπα που σπάει τους κανόνες της αστροφυσικής
18:28
CULTURE
Έκθεση της Μίνας Παπαθεοδώρου Βαλυράκη στο Λουτράκι με αφορμή το Ράλι Ακρόπολις
18:24
ΚΟΣΜΟΣ