Στην Αττάλεια για την Σύνοδο του ΝΑΤΟ ο Γεραπετρίτης
Ο Έλληνας υπουργός Εξωτερικών Γιώργος Γεραπετρίτης
EurokinissiΟ Υπουργός Εξωτερικών, Γιώργος Γεραπετρίτης, θα συμμετάσχει στην άτυπη Σύνοδο των Υπουργών Εξωτερικών των κρατών μελών του ΝΑΤΟ, η οποία θα διεξαχθεί 14 και 15 Μαΐου, στην Αττάλεια.
Σήμερα, Τετάρτη 14 Μαΐου, ο κ. Γεραπετρίτης θα παρακαθίσει σε άτυπο δείπνο των Υπουργών Εξωτερικών του ΝΑΤΟ.
Την Πέμπτη, 15 Μαΐου, ο Υπουργός Εξωτερικών θα συμμετάσχει σε άτυπη συνεδρίαση των Υπουργών Εξωτερικών της Βορειοατλαντικής Συμμαχίας, με κύριο αντικείμενο την προετοιμασία της επικείμενης Συνόδου Κορυφής του ΝΑΤΟ στη Χάγη (24-25.06.2025), με έμφαση στις αμυντικές δαπάνες, την ενίσχυση της συνδρομής προς την Ουκρανία, καθώς και τη συνεργασία της Συμμαχίας με την Ευρωπαϊκή Ένωση και τους εταίρους του Ινδο-Ειρηνικού.
Μεγάλη επιχείρηση στον Ασπρόπυργο για ρευματοκλοπή - Έξι συλλήψεις, ξηλώθηκαν 2,6 χλμ καλωδίων
17:10
Νέο ρεκόρ θερμοκρασίας Ιουνίου στη Βρετανία: Κλειστά σχολεία, κλήσεις έκτακτης ανάγκης και απόγνωση
17:06
Κόντρα Λαβρόφ - Ρούμπιο για το αν υπήρξε συμφωνία για την Ουκρανία στην Αλάσκα
17:03
Ισχυρό ελληνικό αποτύπωμα στο νέο Grids Package της ΕΕ - Στο επίκεντρο διασυνδέσεις και ασφάλεια
16:54