Τηλεφωνική επικοινωνία Μητσοτάκη Ζελένσκι - Τι συζήτησαν
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συναντάται με τον Πρόεδρο της Ουκρανίας Βολοντίμιρ Ζελένσκι στο περιθώριο του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, στις Βρυξέλλες, την Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2024.
ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ/ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΜΗΤΣΟΣO πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε σήμερα τηλεφωνική συνομιλία με τον πρόεδρο της Ουκρανίας Βολοντίμιρ Ζελένσκι.
Κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας συζητήθηκαν οι τελευταίες εξελίξεις στην Ουκρανία.
Ο πρωθυπουργός αποδέχθηκε την πρόσκληση που του απηύθυνε ο κ. Ζελένσκι να συμμετάσχει στην Σύνοδο Ουκρανίας - χωρών Νοτιοανατολικής Ευρώπης που θα πραγματοποιηθεί στην Οδησσό.
Υπενθυμίζεται ότι η πρώτη τέτοια συνάντηση στο ανώτατο επίπεδο είχε πραγματοποιηθεί με πρωτοβουλία της Ελλάδας, στην Αθήνα, τον Αύγουστο του 2023.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΣΜΟΣ
WSJ: Πιθανή νέα συνάντηση για το ουκρανικό στα μέσα Ιουνίου στο Βατικανό
ΚΟΣΜΟΣ
«Σμήνος» ουκρανικών drones πάνω από τη Μόσχα: Καταρρίφθηκαν λέει ο δήμαρχος - Προβλήματα σε πτήσεις
ΕΛΛΑΔΑ
Ηράκλειο: Τη γνησιότητα της υπογραφής της 43χρονης στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου εξετάζουν οι Αρχές
12:16
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια - Αναφορές για εγκλωβισμένους στα μπαλκόνια
12:08
CULTURE
Τόλης Παπαδημητρίου: «Η σάτιρα δεν είναι χλευασμός, είναι ένας τρόπος να πεις την αλήθεια»
12:00
ΚΟΣΜΟΣ
Μήνυμα Αραγτσί προς ΗΠΑ: «Το Ιράν ελέγχει το Ορμούζ για τις επόμενες 30 ημέρες»
12:00
ΕΛΛΑΔΑ