Ο Κυρανάκης παρουσίασε στην ΚΟ της ΝΔ τα νέα μέτρα για την αναβάθμιση των σιδηροδρόμων
Το νομοσχέδιο για την αναβάθμιση της ασφάλειας των σιδηροδρόμων παρουσίασε στα μέλη της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας ο Αναπληρωτής Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Kωνσταντίνος Κυρανάκης, στο πλαίσιο των ενημερωτικών συναντήσεων που οργανώνονται με πρωτοβουλία του Γενικού Γραμματέα της Κ.Ο της ΝΔ κ. Απόστολου Βεσυρόπουλου και του Διευθυντή της ΚΟ της ΝΔ κ. Πέτρου Τζανετάκου.
Ο κ. Κυρανάκης ενημέρωσε τους βουλευτές για τις διατάξεις του νομοσχεδίου και απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις σχετικά με το χρονοδιάγραμμα υλοποίησής του.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Στον ελληνικό σιδηρόδρομο επενδύουν οι Ιταλοί - 360 εκατ. ευρώ φέρνει η συμφωνία της Ρώμης
ΚΟΣΜΟΣ
«Καλύπτει τα δικά του εγκλήματα»: Η αντίδραση της Τουρκίας στο Ισραήλ για τη Γενοκτονία των Αρμενίων
22:15
ΧΡΗΜΑ
Το πετρέλαιο ανεβάζει και ρίχνει τις τιμές των καυσίμων - Πότε θα φανεί η διαφορά στην αντλία
22:07
ΕΛΛΑΔΑ
Τζόκερ: Αυτοί είναι οι τυχεροί αριθμοί που κερδίζουν πάνω από 3,2 εκατ. ευρώ
22:06
ΚΟΣΜΟΣ
Κοντά στη λύση του μυστηρίου για το πώς μεταφέρθηκαν οι γιγάντιες πέτρες του Στόουνχεντζ
21:58
ΚΟΣΜΟΣ