Επίσημα εκτός Βουλής οι τρεις βουλευτές των «Σπαρτιατών» - Διαλύθηκε η κοινοβουλευτική ομάδα
Ανακοινώθηκε στη Βουλή, η έκπτωση των τριών βουλευτών των «Σπαρτιατών» και η διάλυση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του κόμματος.
Ο αντιπρόεδρος της Βουλής, Γιάννης Πλακιωτάκης ενημέρωσε την Ολομέλεια ότι μετά την απόφαση του Εκλογοδικείου, παύει να υφίσταται η ΚΟ των “Σπαρτιατών” ενώ εκπτίπτουν του βουλευτικού αξιώματος οι βουλευτές Βασίλειος Στίγκας, Αλέξανδρος Ζερβέας και Πέτρος Δημητριάδης.
Οι υπόλοιποι βουλευτές των «Σπαρτιατών», παραμένουν ανεξάρτητοι. Δεδομένου ότι το Εκλογοδικείο αποφάσισε ότι οι έδρες των τριών που εξέπεσαν δεν αναπληρώνονται και παραμένουν κενές, η Βουλή πλέον θα λειτουργεί με 297 βουλευτές.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΣΥΡΙΖΑ: «Μαζεύτηκαν οι υπογραφές για νέα Κεντρική Επιτροπή» - Πολάκης πριν την Πολιτική Γραμματεία
16:17
ΕΛΛΑΔΑ
Στις φλόγες παραδόθηκαν σπίτια από τη μεγάλη φωτιά σε αποθήκη ξυλείας στο Ηράκλειο
16:08
ΚΟΣΜΟΣ
Το Ισραήλ πρέπει να αποσυρθεί πλήρως από τον Λίβανο, δηλώνουν οι Φρουροί της Επανάστασης του Ιράν
15:56
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Δωρεάν τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες για 48 ώρες μετά τους σεισμούς
15:55
ΚΟΣΜΟΣ