Επικοινωνία Μητσοτάκη με τα «χρυσά» κορίτσια της Εθνικής πόλο: «Μας γεμίσατε υπερηφάνεια και χαρά»
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης
ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ/EUROKINISSIΕπικοινωνία με τα «χρυσά» κορίτσια της Εθνικής ομάδας πόλο είχε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, δίνοντάς τους συγχαρηστήρια για την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου στο παγκόσμιο πρωτάθλημα, όπου διεξήχθη στη Σιγκαπούρη.
«Μίλησα με τα χρυσά μας κορίτσια και μοιράστηκα μαζί τους την υπερηφάνεια και τη χαρά που μας γέμισαν με την συγκλονιστική τους παρουσία, μέσα και έξω από την πισίνα! Σας ευχαριστούμε για όλα!», ανέφερε ο πρωθυπουργός στο instagram.
Η ανάρτηση του πρωθυπουργού
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μητσοτάκης: Η Δημοκρατία γιορτάζει τη νίκη της Ελευθερίας απέναντι στην καταπίεση
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Τηλεφωνική επικοινωνία Μητσοτάκη με τον πρόεδρο της Αιγύπτου Σίσι
ΕΛΛΑΔΑ
Υποβρύχια πλάνα από το ελικόπτερο που έπεσε στη λίμνη Αώου: Σε εξέλιξη η επιχείρηση ανέλκυσης
14:32
CULTURE
Χαμένο ημερολόγιο της Χιροσίμα που βρέθηκε σε αμερικανικό αρχείο και γίνεται ταινία
14:20
ΚΟΣΜΟΣ
Ισραήλ: Νεκρός Ισραηλινός στρατιώτης σε συγκρούσεις στο νότιο Λίβανο
14:14
CULTURE
Πώς ο απατεώνας πατέρας του Τζον Λε Καρέ επηρέασε τα κατασκοπευτικά του μυθιστορήματα
14:03
ΚΟΣΜΟΣ