Επίσκεψη του Κυριάκου Μητσοτάκη στον σταθμό του μετρό Σύνταγμα εν όψει της 24ωρης λειτουργίας
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης κατά την επίσκεψή του στο Μετρό του Συντάγματος.
Γραφείο ΠρωθυπουργούΟ Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης επισκέφθηκε σήμερα τον σταθμό του Μετρό στο Σύνταγμα, ενόψει της έναρξης της μόνιμης 24ωρης λειτουργίας των γραμμών 2 και 3, του Τραμ και επιλεγμένων λεωφορειακών γραμμών κάθε Σάββατο, από αύριο 13 Σεπτεμβρίου.

O Κυριάκος Μητσοτάκης στο Μετρό του Συντάγματος.
Γραφείο ΠρωθυπουργούΟ Πρωθυπουργός συνομίλησε με εργαζόμενους στο κέντρο ελέγχου και ευχαρίστησε το προσωπικό όλων των μέσων μεταφοράς για τη στήριξή του στην επέκταση του ωραρίου λειτουργίας τα Σάββατα, με στόχο την ασφαλή μετακίνηση επιβατών τις νυχτερινές ώρες.

O πρωθυπουργός με τους εργαζόμενους του Μετρό.
Γραφείο Πρωθυπουργού
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στον χώρο ελέγχου του Μετρό στο Σύνταγμα.
Γραφείο ΠρωθυπουργούΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μητσοτάκης για το μέλλον της AI: Έχουμε ένα πολύ δυναμικό οικοσύστημα καινοτομίας στην Ελλάδα
Τον Μάξιμο Χαρακόπουλο προτείνει ο Κυριάκος Μητσοτάκης για νέο γραμματέα της ΚΟ της ΝΔ
Ο Ντόναλντ Τραμπ στο Όρος Ράσμορ την 3η Ιουλίου για τους εορτασμούς για τα 250 χρόνια των ΗΠΑ
23:15
Τουρκία: Κατασχέθηκαν 10.000 αντικείμενα ιστορικής αξίας - Ανάμεσά τους και ελληνικές αρχαιότητες
23:04
Δύο συλλήψεις για πυρκαγιά από αμέλεια στη Σπάρτη Λακωνίας και στο Σαραβάλι Αχαΐας
22:52
Πανελλήνιες 2026: Στην κορυφή οι δίδυμοι του ΓΕΛ Βουνάργου - Το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισαν
22:43