Συγχαρητήριο τηλεφώνημα Μητσοτάκη στον Βασίλη Σπανούλη για την μεγάλη νίκη της Εθνικής Μπάσκετ
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στην κοινή συνέντευξη Τύπου με τον Καγκελάριο φριντριχ Μερτς στο Βερολίνο
ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ/ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΜΗΤΣΟΣΓια την μεγάλη νίκη της Εθνικής Ομάδας Μπάσκετ συνεχάρη τηλεφωνικά σήμερα Δευτέρα (15/9) ο Κυριάκος Μητσοτάκης τον προπονητή Βασίλη Σπανούλη.
Ο πρωθυπουργός συνεχάρη τον προπονητή της Εθνικής μας Ομάδας για τη μεγάλη επιτυχία του ιδίου και των παικτών μας, τονίζοντας πως όλη η Ελλάδα είναι περήφανη για την προσπάθεια τους, που οδήγησε την «επίσημη αγαπημένη» ξανά στο βάθρο μετά από 16 χρόνια.
«Νιώθουμε περήφανοι, ψηλά η γαλανόλευκη»
Χθες ο Κυριάκος Μητσοτάκης, σε ανάρτησή του εξέφρασε τα συγχαρητήριά του στην Εθνική Ελλάδας για την κατάκτηση του χάλκινου μεταλλίου στο Eurobasket.
«Ύστερα από 16 χρόνια, η «επίσημη αγαπημένη» των Ελλήνων επέστρεψε εκεί όπου ανήκει: στο βάθρο του EuroBasket! Με το χάλκινο μετάλλιο που κατέκτησε να λάμπει σαν χρυσό στα μάτια όλων μας», ανέφερε στην ανάρτησή του ο πρωθυπουργός.
«Αξίζουν θερμά συγχαρητήρια στους παίκτες και το προπονητικό team για την εκπληκτική πορεία της σπουδαίας αυτής ομάδας. Νιώθουμε περήφανοι και σίγουροι για το αύριο. Τα καλύτερα είναι μπροστά μας. Ψηλά η γαλανόλευκη!», κατατέληγε.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Συγχαρητήρια Μητσοτάκη για τη νίκη της Εθνικής: Νιώθουμε περήφανοι, ψηλά η γαλανόλευκη
Ιράν: Κανένα πλοίο δεν είναι ασφαλές στο Ορμούζ αν κινείται σε μη εγκεκριμένες διαδρομές
22:14
Τζόκερ: Αυτοί είναι οι τυχεροί αριθμοί που κερδίζουν πάνω από 2,9 εκατ. ευρώ
22:11
Το μέγεθος της καταστροφής στη Βενεζουέλα από ψηλά: Κτήρια ισοπεδωμένα και βουνά από χαλάσματα
22:04
Φρένο στην κατανάλωση αλκοόλ από τους Παριζιάνους λόγω καύσωνα βάζουν οι Αρχές
21:55