Συνεδρίαση ΚΟ ΝΔ: Εκλογή γραμματέα με κάλπη ζήτησε ο Γιώργος Βλάχος
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στη συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας στις 19 Σεπτεμβρίου, 2025
ΛΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ/INTIME NEWSΕκλογή του γραμματέα της κοινοβουλευτικής ομάδας της Νέας Δημοκρατίας με κάλπη και όχι διά εγέρσεως όπως πρότεινε ο πρωθυπουργός, ζήτησε ο βουλευτής Γιώργος Βλάχος κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Κυριάκος Μητσοτάκης του επεσήμανε πως εάν θέλει να είναι και εκείνος υποψήφιος γραμματέας φυσικά και μπορεί.
Ο κ. Βλάχος φέρεται να απάντησε ότι δεν επιθυμεί να είναι υποψήφιος, αλλά θέλει να τηρηθεί ο κανονισμός.
Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι την πρότασή του δεν στήριξε κανένας άλλος βουλευτής της γαλάζιας κοινοβουλευτικής ομάδας.
Νέος γραμματέας της ΚΟ της ΝΔ εξελέγη ο Μάξιμος Χαρακόπουλος.
Τον λόγο κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης, έλαβαν δεκαπέντε βουλευτές.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Μητσοτάκης: Σ' αυτούς που μιλούν για πατριωτικούς φόρους, απαντάμε με πατριωτικές φοροελαφρύνσεις
Νέα 22 διαδικτυακά εργαστήρια συμβουλευτικής από τη ΔΥΠΑ τον Ιούλιο
04:00
Αλλαγές από τον Σεπτέμβριο στις διαθήκες - Ποια τα δικαιώματα των κληρονόμων
03:00
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τι πρέπει να περιλαμβάνει
02:00
Πότε αναμένεται να καταβληθεί η έκτακτη οικονομική ενίσχυση των 150 ευρώ ανά παιδί
01:00