Η συνάντηση Μητσοτάκη - Τραμπ στο Σαρμ Ελ Σέιχ πριν από τη Σύνοδο για τη Γάζα
Στο Σαρμ Ελ Σέιχ της Αιγύπτου βρίσκεται ο Κυριάκος Μητσοτάκης από το απόγευμα της Δευτέρας (13/10), καθώς αποτελεί έναν από τους 20 προσκεκλημένους του Ντόναλντ Τραμπ για τη Σύνοδο για την ειρήνη στη Γάζα.
Μάλιστα, πριν από λίγο, ο Έλληνας πρωθυπουργός συνάντησε τον Αμερικανό πρόεδρο με τον οποίο είχαν χειραψία εν όψει της έναρξης της Συνόδου όπου θα τεθούν οι τελικές λεπτομέρειες προς επισφράγιση της συμφωνίας για ειρήνη στην περιοχή.
Μητσοτάκης και Τραμπ είχαν μια θερμή χειραψία και ένα μίνι διάλογο, όσο οι φωτορεπόρτερ έκαναν τη δική τους δουλειά.

ΔΙΕΘΝΗ
Bank of America: Τρεις αυξήσεις επιτοκίων από τη Fed έως το τέλος του 2026 - Οι νέες προβλέψεις
14:10
ΕΛΛΑΔΑ
Μαρινάκης για Τσίπρα: Ήταν ο πρωθυπουργός που ήρε την προστασία της πρώτης κατοικίας
14:10
ΕΛΛΑΔΑ
Πανελλήνιες 2026: Οι επιδόσεις των υποψηφίων - Πόσοι έγραψαν κάτω από τη βάση
14:04
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά σε δασική έκταση στα Γρεβενά - Επιχειρεί και ένα ελικόπτερο
13:44
ΕΛΛΑΔΑ