Η συνάντηση Μητσοτάκη - Τραμπ στο Σαρμ Ελ Σέιχ πριν από τη Σύνοδο για τη Γάζα
Στο Σαρμ Ελ Σέιχ της Αιγύπτου βρίσκεται ο Κυριάκος Μητσοτάκης από το απόγευμα της Δευτέρας (13/10), καθώς αποτελεί έναν από τους 20 προσκεκλημένους του Ντόναλντ Τραμπ για τη Σύνοδο για την ειρήνη στη Γάζα.
Μάλιστα, πριν από λίγο, ο Έλληνας πρωθυπουργός συνάντησε τον Αμερικανό πρόεδρο με τον οποίο είχαν χειραψία εν όψει της έναρξης της Συνόδου όπου θα τεθούν οι τελικές λεπτομέρειες προς επισφράγιση της συμφωνίας για ειρήνη στην περιοχή.
Μητσοτάκης και Τραμπ είχαν μια θερμή χειραψία και ένα μίνι διάλογο, όσο οι φωτορεπόρτερ έκαναν τη δική τους δουλειά.

ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Κάλεσμα για παραμονή στο σπίτι - Αναστολή λειτουργιών και μεταφορών μετά τους σεισμούς
15:45
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: «Νόμιζα ότι θα πεθάνω - Ήταν σαν ταινία» - Συγκλονιστικές μαρτυρίες για το διπλό σεισμό
15:42
ΕΛΛΑΔΑ
Μεγάλη φωτιά σε αποθήκη ξυλείας στο Ηράκλειο - Άμεση κινητοποίηση της πυροσβεστικής
15:41
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Αγώνας δρόμου για τον εντοπισμό επιζώντων - Δυσκολεύουν το έργο διάσωσης οι μετασεισμοί
15:31
ΚΟΣΜΟΣ