Ηλεκτρική διασύνδεση Ελλάδας-Κύπρου: Σε θετικό κλίμα η νέα τριμερής τηλεδιάσκεψη
Η ηλεκτρική διασύνδεση Ελλάδας - Κύπρου βρέθηκε στο επίκεντρο νέας τριμερούς τηλεδιάσκεψης, που πραγματοποιήθηκε σήμερα, Πέμπτη (16/10).
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, στην τηλεδιάσκεψη συμμετείχαν ο Ευρωπαίος Επίτροπος Ενέργειας και Στέγασης, Νταν Γιόργκενσεν, ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Σταύρος Παπασταύρου, ο υπουργός Ενέργειας, Εμπορίου και Βιομηχανίας της Κύπρου, Γιώργος Παπαναστασίου, και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Νίκος Τσάφος, παρουσία του Πρέσβη της Κυπριακής Δημοκρατίας στην Ελλάδα, Σταύρου Αυγουστίδη.
Κατά τη διάρκεια της συζήτησης έγινε συνολική αποτίμηση όλων των παραμέτρων υλοποίησης του έργου, ενώ επαναβεβαιώθηκε η κοινή βούληση των εμπλεκομένων πλευρών να συνεχίσουν τη συνεργασία τους σε πνεύμα ενότητας και αμοιβαίας εμπιστοσύνης.
Όπως αναφέρθηκε, εντός των επόμενων εβδομάδων αναμένεται να πραγματοποιηθεί νέα τριμερής συνάντηση με αντικείμενο την περαιτέρω προώθηση του έργου ηλεκτρικής διασύνδεσης Ελλάδας – Κύπρου.
ΔΥΠΑ: Σε εξέλιξη δύο νέα προγράμματα απασχόλησης - Αφορά άτομα άνω των 55 ετών και ΑμεΑ
05:00
Επίδομα παιδιού: Ιούνιο και Αύγουστο οι πληρωμές μέχρι 900 ευρώ - Ποια τα εισοδηματικά κριτήρια
04:00
Μεταφορά χρημάτων γονέων από κοινό τραπεζικό λογαριασμό: Πότε θεωρείται δωρεά - Τι να προσέξετε
03:00
Posokanei: Ποια σούπερ μάρκετ συμμετέχουν στην εφαρμογή - 22 ερωταπαντήσεις
02:00