Ηλεκτρική διασύνδεση Ελλάδας-Κύπρου: Σε θετικό κλίμα η νέα τριμερής τηλεδιάσκεψη
Η ηλεκτρική διασύνδεση Ελλάδας - Κύπρου βρέθηκε στο επίκεντρο νέας τριμερούς τηλεδιάσκεψης, που πραγματοποιήθηκε σήμερα, Πέμπτη (16/10).
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, στην τηλεδιάσκεψη συμμετείχαν ο Ευρωπαίος Επίτροπος Ενέργειας και Στέγασης, Νταν Γιόργκενσεν, ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Σταύρος Παπασταύρου, ο υπουργός Ενέργειας, Εμπορίου και Βιομηχανίας της Κύπρου, Γιώργος Παπαναστασίου, και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Νίκος Τσάφος, παρουσία του Πρέσβη της Κυπριακής Δημοκρατίας στην Ελλάδα, Σταύρου Αυγουστίδη.
Κατά τη διάρκεια της συζήτησης έγινε συνολική αποτίμηση όλων των παραμέτρων υλοποίησης του έργου, ενώ επαναβεβαιώθηκε η κοινή βούληση των εμπλεκομένων πλευρών να συνεχίσουν τη συνεργασία τους σε πνεύμα ενότητας και αμοιβαίας εμπιστοσύνης.
Όπως αναφέρθηκε, εντός των επόμενων εβδομάδων αναμένεται να πραγματοποιηθεί νέα τριμερής συνάντηση με αντικείμενο την περαιτέρω προώθηση του έργου ηλεκτρικής διασύνδεσης Ελλάδας – Κύπρου.
Θεσσαλονίκη: Στον εισαγγελέα η 29χρονη που μαχαίρωσε τον 24χρονο σύντροφό της
08:40
Κίνηση: Μεγάλες καθυστερήσεις στον Κηφισό - Μποτιλιάρισμα σε Κηφισίας και Αττική Οδό (χάρτης)
08:34
Βορίδης για Αβραμόπουλο: Δεν βλέπω πολιτικό ζήτημα και δεν θεωρώ ότι επηρεάζει την κυβέρνηση
08:28
Το να νιώθουμε μεγαλύτεροι από την ηλικία μας σχετίζεται με κακή ποιότητα ύπνου, διαπιστώνει μελέτη
08:20