Στο Μέγαρο Μαξίμου και η Κίμπερλι Γκίλφοϊλ για την υπογραφή της συμφωνίας Ελλάδας - Ουκρανίας
H Κίμπερλι Γκίλφοϊλ στο Μέγαρο Μαξίμου για την υπογραφή της συμφωνίας Ελλάδας - Ουκρανίας
(ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ/EUROKINISSI)
Παρούσα στο Μέγαρο Μαξίμου ήταν και η πρέσβης των ΗΠΑ στην Ελλάδα Κίμπερλι Γκιλφόιλ, για την υπογραφή της ενεργειακής συμφωνίας, ο δρόμος της οποίας άνοιξε ορθάνοιχτα μετά και τις συμφωνίες της Αθήνας με την Ουάσινγκτον, κατά την πρόσφατη διατλαντική σύνοδο P-TEC.
Η παρουσία της Κίμπερλι Γκιλφόιλ καταδεικνύει το ενδιαφέρον της αμερικανικής πλευράς.
Την πρέσβη των ΗΠΑ υποδέχθηκε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Σταύρος Παπασταύρου.
ΕΛΛΑΔΑ
Συνελήφθη 45χρονη Ουκρανή για τη φωτιά στα Χανιά - Έβαλε φωτιά σε προσωπικά της αντικείμενα
22:10
ΚΟΣΜΟΣ
Ο σύζυγος Ιταλίδας υπουργού εξαφανίστηκε σε λίμνη κοντά στη Ρώμη
22:05
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Μάχη Neuville - Ogier
21:59
ΕΛΛΑΔΑ
Θεσσαλονίκη: Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στον Περιφερειακό μετά τις εργασίες για το Flyover
21:57
ΚΟΣΜΟΣ