Στο Μέγαρο Μαξίμου και η Κίμπερλι Γκίλφοϊλ για την υπογραφή της συμφωνίας Ελλάδας - Ουκρανίας
H Κίμπερλι Γκίλφοϊλ στο Μέγαρο Μαξίμου για την υπογραφή της συμφωνίας Ελλάδας - Ουκρανίας
(ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ/EUROKINISSI)
Παρούσα στο Μέγαρο Μαξίμου ήταν και η πρέσβης των ΗΠΑ στην Ελλάδα Κίμπερλι Γκιλφόιλ, για την υπογραφή της ενεργειακής συμφωνίας, ο δρόμος της οποίας άνοιξε ορθάνοιχτα μετά και τις συμφωνίες της Αθήνας με την Ουάσινγκτον, κατά την πρόσφατη διατλαντική σύνοδο P-TEC.
Η παρουσία της Κίμπερλι Γκιλφόιλ καταδεικνύει το ενδιαφέρον της αμερικανικής πλευράς.
Την πρέσβη των ΗΠΑ υποδέχθηκε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Σταύρος Παπασταύρου.
ΕΛΛΑΔΑ
Η Ελλάδα στις πέντε χώρες της Ευρώπης με τις πιο καθαρές θάλασσες
23:58
ΚΟΣΜΟΣ
Τσεχία: Απόλυτο ρεκόρ ζέστης με 40,6 βαθμούς Κελσίου βόρεια της Πράγας
23:50
ΚΟΣΜΟΣ
Θλιβερός απολογισμός στη Γαλλία με 74 θανάτους από πνιγμό λόγω του καύσωνα
23:38
ΕΛΛΑΔΑ
Μηχανική βλάβη σε δεξαμενόπλοιο στα ανοιχτά της Αλοννήσου - Πλέει ακυβέρνητο
23:36
ΚΟΣΜΟΣ