Γεροβασίλη προς ΝΔ: Η νομιμότητα θα επικρατήσει παρά τις μάχες της διαπλοκής
Η κυβερνητική εκπρόσωπος Όλγα Γεροβασίλη, με ανακοίνωση της, αντεπιτίθεται στις κατηγορίες της Νέας Δημοκρατίας περί «θεσμικού εκφυλισμού» και «ακραίων μεθόδων» στο θέμα των τηλεοπτικών αδειών.
«Οι αναφορές της Νέας Δημοκρατίας σε απομόνωση από τους πολίτες, συνεπακόλουθη υιοθέτηση ακραίων μεθόδων και επιβολή «μαύρου» στην ενημέρωση εμπνέονται από τις πρόσφατες και πλέον σκοτεινές εποχές της ίδιας της ΝΔ και της κυβέρνησης Σαμαρά», αναφέρει η κ. Γεροβασίλη και κάνει λόγο για προσπάθεια της κυβέρνησης να υλοποιήσει την λαϊκή εντολή και να ρυθμίσει το τηλεοπτικό τοπίο, σεβόμενη του νόμους.
«Με αποφασιστικότητα και σεβασμό στους νόμους και τους θεσμούς, η Κυβέρνηση προχωρά στην υλοποίηση της λαϊκής εντολής για επιβολή της νομιμότητας και ρύθμιση του τηλεοπτικού τοπίου», λέει χαρακτηριστικά.
«Ό,τι ακριβώς αρνήθηκαν να κάνουν, δηλαδή, τα κόμματα της διαπλοκής επί 27 έτη», επισημαίνει.
Η ανακοίνωση λήγει με την πεποίθηση της κυβερνητικής εκπροσώπου πως «η νομιμότητα θα επικρατήσει σε πείσμα όσων δίνουν μάχες οπισθοφυλακής για χάρη της διαπλοκής».
Χάρτης Πρόβλεψης Κινδύνου: «Κίτρινος» συναγερμός σήμερα (24/06) σε 13 περιοχές της χώρας
06:45
Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων (24 Ιουνίου)
06:30
Νόμος Κατσέλη: Τι και πόσο κερδίζουν οι δανειολήπτες με τη νέα διάταξη - 9 ερωταπαντήσεις
06:00
ΔΥΠΑ: Σε εξέλιξη δύο νέα προγράμματα απασχόλησης - Αφορά άτομα άνω των 55 ετών και ΑμεΑ
05:00