Συνάντηση Μητσοτάκη με Αλγερινό ΥΠΕΞ: Στο επίκεντρο η ενίσχυση των διμερών σχέσεων Ελλάδας-Αλγερίας
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης με τον Υπουργό Επικρατείας, Υπουργό Εξωτερικών, Εθνικής Κοινότητας Εξωτερικού και Αφρικανικών Υποθέσεων της Αλγερίας, Ahmed Attaf.
Γραφείο ΠρωθυπουργούΟ πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συναντήθηκε στο Μέγαρο Μαξίμου με τον Υπουργό Επικρατείας, Υπουργό Εξωτερικών, Εθνικής Κοινότητας Εξωτερικού και Αφρικανικών Υποθέσεων της Αλγερίας, Ahmed Attaf.

Στιγμιότυπο από τη συνάντηση.
Γραφείο ΠρωθυπουργούΚατά τη διάρκεια της συνάντησης επιβεβαιώθηκε η αμοιβαία βούληση για την ενίσχυση των σχέσεων και της συνεργασίας Ελλάδας-Αλγερίας. Ακόμη, ανταλλάγησαν απόψεις για τις περιφερειακές εξελίξεις με έμφαση στη Μέση Ανατολή, τη Λιβύη και το Σαχέλ.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Έκτακτη σύσκεψη στο Μαξίμου υπό τον Μητσοτάκη για τους αγρότες και τις πληρωμές του ΟΠΕΚΕΠΕ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΝΔ: Ορίστηκαν οι νέοι αναπληρωτές Γραμματείς του Οργανωτικού
ΧΡΗΜΑ
Νέο κληρονομικό δίκαιο από τον Σεπτέμβριο - Τι πρέπει να γνωρίζετε
01:00
ΧΡΗΜΑ
Οι οριστικοί πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων του κοινωνικού τουρισμού 2026-27
00:30
ΚΟΣΜΟΣ
Ισραηλινοί στρατιώτες σκότωσαν 29χρονο Παλαιστίνιο στη Δυτική Όχθη
23:56
ΚΟΣΜΟΣ
Ιράν και ΗΠΑ συμφωνούν για το τέλος του πολέμου, αλλά... διαφωνούν σε όλα τα υπόλοιπα
23:43
ΚΟΣΜΟΣ