Όλγα Γεροβασίλη: Να απολογηθεί η ΝΔ για την αντιθεσμική συμπεριφορά της
Για «προκλητικά αντιθεσμική συμπεριφορά» κατηγόρησε τη ΝΔ η κυβερνητική εκπρόσωπος Όλγα Γεροβασίλη και κάλεσε το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης να απολογηθεί για τη στάση του απέναντι στη συγκρότηση του ΕΣΡ.
«Η Νέα Δημοκρατία τορπίλισε σήμερα τη συγκρότηση του ΕΣΡ, υιοθετώντας μία προκλητικά αντιθεσμική συμπεριφορά. Το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης θα πρέπει να απολογηθεί για τη στάση αυτή, η οποία δεν έχει άλλο σκοπό, παρά μόνο να αποτρέψει την επιβολή κανόνων νομιμότητας στο ραδιοτηλεοπτικό τοπίο, να υπερασπιστεί τη διαπλοκή και να εκβιάσει την ακύρωση του διαγωνισμού, από τον οποίο το ελληνικό Δημόσιο θα εισπράξει 258 εκατ. ευρώ», δήλωσε η κ. Γεροβασίλη.
«Στην προσπάθειά της αυτή, η Νέα Δημοκρατία δεν είχε κανέναν ενδοιασμό να αθροίσει τις αρνητικές της ψήφους, στη Διάσκεψη των Προέδρων, με αυτές της Χρυσής Αυγής. Οι πολίτες παρακολουθούν και κρίνουν», κατέληξε η κυβερνητική εκπρόσωπος.
Δασμοί 3 ευρώ σε παραγγελίες έως 150 ευρώ από 1/7 στα μικροδέματα - Τι αλλάζει στις online αγορές
03:00
Posokanei: Πόσα προϊόντα των σούπερ μάρκετ περιλαμβάνει η εφαρμογή
02:00
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών αυτοκινήτου
01:00
Έκτακτη οικονομική ενίσχυση 150 ευρώ ανά παιδί: Πότε θα καταβληθεί στους δικαιούχους
00:30